A Mercedes EQG megjelenését egyelőre homály fedi
Tekintve, hogy ez még nem a végleges – de ahhoz már nagyon közeli – gyártási verzió, így Mercedes egyelőre nem is osztotta meg az autó specifikációit, így a lóerőt vagy a hatótávot sem. Az azonban már kiderült, hogy a koncepcióautó négy, a kerekek mellé szerelt villanymotort használ. Minden motor önálló működésű, amivel a Mercedes EQG „egyedi vezetési élményt kínál.”
Mivel most még csak egy gyártáshoz közeli koncepcióról beszélünk, a hivatalos bejelentésig az EQG végleges formája bőven változhat. A mostani is inkább csak egy hatalmas teaser, hogy véletlenül se feledkezzünk meg az előbb-utóbb érkező luxusterepjáróról.
A sikeres G-osztály története egészen 1979-ig nyúlik vissza, és eredetileg katonai célokkal kezdték el gyártani, mára azonban igazi státusszimbólummá és luxusautóvá vált. A finom és ívelt vonalaktól teljesen mentes dobozformája ellenére a G-osztály az egyik legnépszerűbb Mercedes a piacon, és egyben a Daimler egyik leghosszabb ideje folyamatos gyártásban lévő modellje is, melyet egyedül az Unimog előz meg.
Mercedes témában az alábbi cikkeink is érdekelhetnek:
- Nagyágyú világsztár lett az új, 850 lóerős Mercedes-AMG arca
- Kipróbáltuk és imádtuk a Mercedes legújabb modelljeit
- Ott voltunk, amikor Kiss Gergely olimpikon lett a Mercedes-Benz EQV márkakövete
- Kipróbáltuk a Mercedes első tisztán elektromos SUV-ját, az EQC 400-at
Forrás: Motor1, Daimler