A legtöbb autógyártóhoz hasonlóan a BMW-nél is nagy dobással készülnek az idei NFL-döntőre, ebben pedig Arnold Schwarzenegger, mint Zeusz és Salma Hayek, mint Héra lesz segítségükre. A sztárparádé ellenére a bajor márka 2022-es Super Bowl-reklámjának főszereplője egyértelműen a BMW tisztán elektromos SUV-ja, az iX lett. Mutatjuk! Ezt se hagyd ki: A Kia robotkutyás Super Bowl-reklámja elrabolta a szívünket – Videó!
Arnold Schwarzenegger a BMW iX-re esküszik
A BMW kisfilmjének története szerint Zeusz, a villámok görög istene, és felesége Héra ráunnak az olümposzi életre, és elhatározzák, visszavonulnak. Nyugdíjas éveiket a kaliforniai Palm Springs-ben töltik, azonban a csendes kertvárosi élet monotonitása és a halandó szomszédok hamar depresszióba kergetik az egykori görög istent, aki jobbára már csak szikrákat tud szórni villámok helyett. Héra, figyelmes feleségként tudja, mire van szüksége férjének, hogy visszanyerje elektromos mojo-ját.
A BMW második tisztán elektromos modelljéről, az iX-ről ebben a cikkünkben írtunk részletesen. Ezt se hagyd ki: Megérkezett a legerősebb elektromos BMW, a 620 lóerős iX M60
Ezeket a cikkeket se hagyd ki:
- A Nissan világsztárokkal indítja az idei Super Bowl-reklámok sorát – Videó
- Kiderült, hogy melyik modell az autótolvajok kedvence. A tied köztük van?
- Daniel Ricciardo és Lando Norris megőrülnek ezért a McLarenért
- Megplasztikázták a Rolls-Royce 111 éves istennőjét
- Magassarkú vagy tűsarkú? Segítünk kiválasztani a neked megfelelőt