Hogyan lehetne több nővel megismertetni a GreenGo szolgáltatásait? Máshogy kell esetleg őket megszólítani?
Nem szeretek általánosítani, nem hiszem, hogy kommunikációban nagy különbségre lenne szükség nők és férfiak között. Esetleg annyi tapasztalható, hogy a férfiakat inkább érdekli egy új dolog kipróbálása, az újdonság hatása, ez a nőknél inkább – még mindig nagy általánosságban beszélek – visszatartó erőként hat. Tehát, a férfiak felé inkább az újdonság hatását, a nők felé inkább a szolgáltatás egyszerű használatát érdemes kiemelni.
Mi az, amin szerinted változtatni kellene az autómegosztók megítélését illetően?
A legnagyobb probléma jelenleg, hogy egy olyan világban nőttünk fel, ami a birtoklásról szólt, sőt a birtoklás valamilyen szinten státuszt is jelentett. Milyen autód van? Milyen értékű javakkal rendelkezel? Itt a világnézeten, a hozzáálláson kell változtatnunk. Miért legyen saját autód, ha az az élete 96-98 százalékában csak áll, és várja a következő utadat? Minek vegyél meg egy drága sarokcsiszolót, ha csak (jó esetben) kétévente egyszer használod és közben csak a fészerben porosodik?
Mi lehet a megoldás?
Át kell állítani az emberek fejében, hogy bizonyos javakat felesleges birtokolni, ha nincsenek mindennapos használatban. Ha csak akkor használod, amikor valóban szükséged van rá, akkor máris sokat tettél a fenntarthatóságért – mind gazdasági, mind társadalmi, mind pedig környezetvédelmi szempontból. Én azt javaslom mindenkinek, hogy próbáljuk meg elengedni a görcsös birtoklási vágy terhét, mert a közösségi megosztás szemlélete amellett, hogy környezettudatos, költséghatékony és felszabadító is egyben. Talán, ha mondhatok ilyet, ebben a hozzáállásbeli változásban a nők nyitottabbak.
Vannak, lesznek olyan szolgáltatások, amelyek kifejezetten a nőket célozzák meg?
Nem szeretnék különbséget tenni női és férfi vezetők között. A szolgáltatás mindenkinek ugyanannyira egyszerűen használható, az autók könnyen vezethetők, a kompakt méretük miatt ideálisak a városi cirkálásra, parkolni is nagyon egyszerűen lehet velük. Ezek az előnyök mindenkinek szólnak. Sok fejlesztésen dolgozunk, ezek célja nemtől függetlenül az, hogy a szolgáltatásunk még kényelmesebb legyen, még több fogyasztói igényt kielégítsen, egyre jobban valós alternatívája lehessen a saját autó kiváltásának.
További cikkek, amik tetszeni fognak:
- A Porsche csinos értékesítőjének a Taycan a kedvence, de a női autóvásárlók mást visznek
- Az Audi magyar tervezőnője Hot Wheels videóival robbant be az internetre
- Milliók rajonganak a brazil kamionos bombázóért
- Férfi navigátorral vág neki a 2022-es szezonnak Vogel Adrienn
- Fiatal női autóversenyzők, akik szembenéznek a sztereotípiákkal
- Újabb területeken érhető el Budapesten a GreenGo