7. Volkswagen ID.3
Az elsők között próbálhattuk ki a Volkswagen új elektromos autóját, amely gyorsan a márka új üdvöskéje lett. A hightech- és okosmegoldások, valamint a letisztult és tágas belső csak néhány dolog, amellyel a VW ID.3 valósággal levett minket a lábunkról. Ha érdekel, mi tetszett még nekünk leginkább a legújabb Volkswagen-modellben, olvass tovább itt!
8. DS 3 CROSSBACK E-TENSE
A francia autómárka az év elején mutatta be az elegáns DS 3 CROSSBACK elektromos változatát, amely ugyanolyan stílusos dizájnnal rendelkezik, mint az általunk is tesztelt benzines változat. Az elektromos modellt is vezettük, és ugyanúgy megszerettük, mint Kovács Patrícia színésznő, aki a márka hivatalos nagykövete. Vele készült interjúnkat itt találod.
9. BMW M340i xDrive
A bajorok huzamosabb idő elteltével végre ismét bebizonyították, hogy ha akarnak, akkor bizony tudnak jó autót készíteni. Olyat, amit megillet a vérbeli BMW becézés. Szerencsére több nap állt rendelkezésünkre arra, hogy a 3-as sorozat új modelljét tesztelhessük. Ez idő alatt úgy láttuk, hogy a vállalatnál kihoztak a modellből mindent, amit csak lehetett. Fejlesztettek az összkerékhajtáson és az erőátviteli-rendszeren, nem vitték túlzásba a méretváltoztatásokat, még a vesék esetében sem, ami manapság meglepő a BMW-nél. Pont akkora lett a szedán, amellyel még lehet élménydúsakat autózni akár országúton, akár egy szerpentinen. Teljes tesztünkért kattints ide!
10. Mazda MX-5 RF
A Mazda MX-5 RF tesztje tele volt meglepetésekkel. Spoiler! Szerelem lett belőle.
Azt mindenki tudja az MX-5-ről, melyből idén különleges jubileumi kiadás is készült, hogy megszállottan lehet szeretni, komoly rajongótábora van, összetartó klubélet zajlik a tulajdonosok közt, így kíváncsian vártuk, vajon milyen érzés lesz vele az utakon cikázni. Az első meglepetés akkor ért minket, amikor átvettük az autót a telephelyen. A Takumi felszereltségű, nyitható tetejű roadster-legenda ott várt az udvaron és már ránézésre is különleges volt. Az MX-5 RF tesztautó gyöngyház fehér színe magára vonta a figyelmet, kidomborította vagányságát és kecsességét. De nem csak ezért volt lenyűgöző a sportkocsi! Ha szeretnéd tudni, miért vett le minket a Mazda MX5 RF a lábunkról, olvass tovább >>>
+1 Kia Stinger GT
Az idei évben bizonyos tekintetben újragondolták a Stingert. A frissítés megmutatkozik például az autó formavilágán, a gyártó ugyanis szerette volna még jobban hangsúlyozni a szedán „gran turismós” mivoltát. A turbós 3,3 literes V6-os motornak köszönhetően a 366 lóerős szélvész álló helyzetből 4,9 másodperc alatt éri el a 100 km/órás sebességet. És hogy mi milyennek láttuk a Stingert? Megtudhatod, ha elolvasod tesztünket.