ds elektromos
A DS rálépett az elektromos útra

Magyarországon is bemutatkoztak a DS E-TENSE modellek: az elektromos DS 3 CROSSBACK E-TENSE, és a plug-in hibrid DS 7 CROSSBACK E-TENSE 4×4. Előbbi B kategóriás prémium SUV, utóbbi pedig a C-SUV szegmens és a francia autógyártás élvonalát képviseli. Nézzük mit tud a két elektromos DS!

DS 3 CROSSBACK elektromosan: 320 km 5 óra töltéssel

A DS 3 CROSSBACK E-TENSE az első teljesen elektromos B kategóriás prémium SUV a piacon. Ugyanaz a kifinomultság és élenjáró technológia jellemzi, mint az általunk is tesztelt DS 3 CROSSBACK-et, ugyanakkor az elektromos technológia és az E-TENSE szolgáltatások előnyeivel is rendelkezik. A 100 kW-os, 260 Nm nyomatékot leadó motorral és 50 kWh-s akkumulátorral felszerelt DS 3 CROSSBACK E-TENSE otthoni fali csatlakozóról 5 óra alatt töltődik fel teljesen.

DS 3 töltés

100 kW-os gyorstöltő esetén már 30 perc alatt 80%-os töltésszint érhető el. A jármű hatótávolsága a WLTP szabvány szerint 320 km (NEDC szerint 430 km). De természetesen függ a körülményektől és a vezetési stílustól.

elektromos DS

A kategóriában legnagyobb, 10” képernyő alatt gyémánt alakban helyezkednek el az érintésre működő vezérlők és a középső szellőzők. A képernyőről a legfontosabb kezelőszervek és a vezetéssegítő funkciók érhetők el.

DS 3 E-tense kepernyo

Jól eltalált méreteinek köszönhetően a mindössze 4,12 m hosszú elektromos DS 3 CROSSBACK teljes értékű ülőhelyet és 350 literes csomagtartót kínál.

DS 3 E-tense

OPERA inspiráció választása esetén „Art Leather” nappabőr kárpittal bevont, nagy sűrűségű habszivacsmagot tartalmazó üléseket kínál. A kiváló akusztikai kialakítás kivételes zajkomfortot és hangszigetelést biztosít. További előnyökkel szolgálnak az olyan új felszerelések, mint a DS DRIVE ASSIST második szintű autonóm vezetési rendszer, az új generációs DS MATRIX LED VISION lámpák vagy a süllyesztett ajtókilincsek. Ez utóbbiak az ADML PROXIMITY rendszer jóvoltából már a vezető közeledtére kihajlanak.

A cikk a következő oldalon folytatódik. 

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
1
2