A legnagyobb magántulajdonban lévő hostelláncának sikerült új célcsoportokat bevonzania, közben nagyot lépett előre a digitális fejlesztésben. Az a&o Hostels tavaly nyitotta meg kapuit Budapest szívében, az Erzsébetváros divatos részén, a Csengery és a Dob utca sarkán.
Kreatív ajánlatok a pandémia alatt
A vállalatnál összesen 2,5 millió vendégéjszakát regisztráltak egész évben, ami 50 százalék feletti kiesést jelent 2019-hez képest. A márka ismertsége mindezek ellenére folyamatosan nőtt, köszönhetően részben annak, hogy az összes házuk végig fogadott vendégeket. „Jubileumi évünket máshogy képzeltük el, de kihoztuk belőle a maximumot” – nyilatkozta Oliver Winter, a 20 éves a&o Hostels alapító vezérigazgatója tavaly év végén.
Az önkormányzatokkal és különböző szociális intézményekkel folytatott együttműködés, valamint több kreatív ajánlat (pl. hotelből home office, szobák kiadása albérletként) összesen 200 ezer alternatív vendégéjszakát biztosított a vállalat számára.
A digitalizáció szempontjából „a koronavírus hajtóerőt jelentett” a vezérigazgató szerint. Míg a válság előtt a foglalások 50 százaléka futott be online, 2021 végére a 70 százalékos arányt célozták meg. A self check-in pultokat és a digitális, egy alkalmazáson keresztül átvehető szobakulcsokat a következő év végéig több helyen bevezetik. Az online becsekkolás már az a&o házak 80 százalékánál elérhető. Az új szolgáltatások közül például a social distancing (távolságtartás) vagy a higiéniai szakemberek kiképzése nagy hangsúlyt kapott.
A cikk a következő oldalon folytatódik.