budapest ao hostel
(Fotó: a&o Hostel Budapest)

A legnagyobb magántulajdonban lévő hostelláncának sikerült új célcsoportokat bevonzania, közben nagyot lépett előre a digitális fejlesztésben. Az a&o Hostels tavaly nyitotta meg kapuit Budapest szívében, az Erzsébetváros divatos részén, a Csengery és a Dob utca sarkán.

Kreatív ajánlatok a pandémia alatt

A vállalatnál összesen 2,5 millió vendégéjszakát regisztráltak egész évben, ami 50 százalék feletti kiesést jelent 2019-hez képest. A márka ismertsége mindezek ellenére folyamatosan nőtt, köszönhetően részben annak, hogy az összes házuk végig fogadott vendégeket. “Jubileumi évünket máshogy képzeltük el, de kihoztuk belőle a maximumot” – nyilatkozta Oliver Winter, a 20 éves a&o Hostels alapító vezérigazgatója tavaly év végén.

kártyagyár épület budapest belváros
A Magyar Kártyagyár történelmi épületében nyílt meg a szálláshely. (Fotó: a&o Hostel Budapest)

Az önkormányzatokkal és különböző szociális intézményekkel folytatott együttműködés, valamint több kreatív ajánlat (pl. hotelből home office, szobák kiadása albérletként) összesen 200 ezer alternatív vendégéjszakát biztosított a vállalat számára.

A digitalizáció szempontjából “a koronavírus hajtóerőt jelentett” a vezérigazgató szerint. Míg a válság előtt a foglalások 50 százaléka futott be online, 2021 végére a 70 százalékos arányt célozták meg. A self check-in pultokat és a digitális, egy alkalmazáson keresztül átvehető szobakulcsokat a következő év végéig több helyen bevezetik. Az online becsekkolás már az a&o házak 80 százalékánál elérhető. Az új szolgáltatások közül például a social distancing (távolságtartás) vagy a higiéniai szakemberek kiképzése nagy hangsúlyt kapott.

A cikk a következő oldalon folytatódik.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
1
2