Egy kaliforniai nő vagány terepjárót épített magának egy Lexus LS 400-ból

A Hardline Ladies Off Road Club tagjai egytől egyig klasszikus terepjárókkal rendelkeznek, a társaságot megalapító Natasha Adams azonban kivétel. Mivel a fiatal kaliforniai autórajongó hölgy nem talált kedvére való terepjárót, ezért épített magának egyet. Nem is akármilyet! Egy több mint harminc éves első generációs Lexus LS 400-as szedánt alakított át magának terepjáróvá, és ma már ezzel vág neki a sivatagnak vagy éppen a sziklás hegyoldalnak. Ezt se hagyd ki: Megújult a Lexus LS – ez a legfontosabb 5 dolog a luxuslimuzinról

Lexus LS 400, ahogyan még sosem láttad

natasha adams
Natasha tisztában van vele, hogy ennél egyszerűbben is kiélhetné terepjárózási kedvét, de a mókának legalább olyan fontos része az építés, a kísérletezés, a zsákutcák feltérképezése

Natasha Adams nem hisz a nemi sztereotípiákban. Amióta csak az eszét tudja, rajong az autókért; már kislányként azért könyörgött az édesapjának, hogy tanítsa meg kereket cserélni. Natasha felnőtt korára sem adta fel álmait. 25 évesen egy Los Angeles-i autóalkatrész-kereskedésben dolgozik, amikor pedig leteszi a munkát, irány a természet, hogy barátnőivel terepjárózzon. „Néhány éve vettem egy európai kombit, és emelt futóművet építettem alá. Elvittem egy autótalálkozóra, ahol megláttam egy nagykerekű Lexust. Azonnal megtetszett, de éreztem, hogy többet is ki lehet hozni a koncepcióból” – emlékszik vissza Natasha a kezdetekre. Ám nálunk is élnek autóőrült fiatal nők. Ari például mindig saját maga javítja, szereli az autóját. Ismerd meg a történetét!: Új “szívet” kapott Aritól a 231 lóerős, jobbkormányos Mazda RX8

lexus ls 400 tuning terepjáró
A 30 éves Lexus LS 400 legerősebb pontja a 4.0 literes, nyolchengeres szívómotor

Natasha 2020 elején családon belül szert tett egy 1990-es évjáratú Lexus LS 400-as szedánra, és elkezdett töprengeni. „Egyértelmű volt, hogy nem fogok kész megoldásokat találni a piacon, hogy magamnak kell kikísérleteznem, mi működik, és mi nem.” Ám ahogy haladt az építéssel, úgy körvonalazódtak egyre pontosabban a lehetőségek. A legnagyobb áttörést az jelentette, amikor kiderítette, hogy a Lexus kerekeinek osztóköre megegyezik a vele azonos korú Jeep Wranglerével. Ezt követően vette meg az autón most is látható keréktárcsákat, amelyekre 31 colos BFGoodrich terepabroncsokat szerelt. Ez is érdekelhet: Ezt a tuningolt Barbie-pink Jeep Wranglert még mi is bevállalnánk

Lapozz, és nézd meg az átalakított Lexus LS400-ról készült többi fotót!

1
2