Gábor Zsa Zsa, az első celebmarketinges
Magyar volt az első celeb a világon, aki a saját nevével ellátott kozmetikai termékeket dobott piacra. Gábor Zsazsa a 60-as évek végén mutatta be a Zsa Zsa Ltd. termékcsaládot, amelyek között volt rúzs, púder, valamint az újdonságnak számító szemöldökspirál, vagy épp a biciklis ülésre szerelhető sminkkészlet. Az egykori magyar szépségkirálynő azzal reklámozta a termékeit, hogy azok régi magyar családi recept szerint készültek. Zsazsa nemcsak árulta, vásárolta is a divattermékeket. „Szeretek szép estélyiket, gyémántokat viselni és ezzel elszomorítani a barátnőimet” – mondta arról, hogy miért fontos számára a kiváló megjelenés. TIPP: Hiánypótló és környezetbarát sminkkollekciót dobott piacra a Valentino
Aragóniai Beatrix, a gasztro újító
Mátyás király felesége divatcikkek helyett ételeket rendelt, akarva akaratlanul is megújítva ezzel a magyar gasztronómiát. A nápolyi származású Aragóniai Beatrix honosította meg nálunk a villa használatát, emellett pedig a hagymát, a fokhagymát és a szelídgesztenyét is ő hozta be. Gyakran nővérét kérte meg, hogy küldjön finomságokat, amelyeket Mátyás is díjazott. „Köszönöm a hagymát és a fokhagymát, amit Ferrarából küldtél. A király akkor sem örült volna jobban, ha igazgyöngyök lettek volna” – írta egyszer nővérének, utalva arra, hogy a csomagok a király tetszését is elnyerték.
Ezeket a cikkeket se hagyd ki:
- Kedvenc sorozataid ihlették ezeket a karácsonyi csúnya pulcsikat
- Ötcsillagos szállodai feeling az otthonodban: Megérkezett Magyarországra a Hugo Boss Home
- Enzo Ferrari élete limitált kiadású Montblanc tollakon elevenedik meg
- SNOBELIER – Végre Magyarországon is elérhetők a világ legexkluzívabb luxusmárkái
- Beyoncé felvehette a Tiffany féltve őrzött, 128 karátos sárga gyémántját