Agresszív aerodinamika
A hivatalos képek szerint a Bolide szériaváltozata megtartja az eredeti agresszívan aerodinamikus formáit, ezt leszámítva csupán kisebb változtatásokat eszközöltek rajta. Az utasterét azonban mindeddig nem mutatták be. A Bolide-ot egyébként úgy tervezték, hogy az FIA minden biztonsági szabványának megfeleljen, így például lesz benne egy hatpontos biztonsági heveder és egy automatikus tűzoltó rendszer is.
A Bugatti legújabb hiperautója bár közúti használatra alkalmatlan, azért gondolt azokra az ügyfelekre, akik nem csak csodálni szeretnék a fenevadat, hanem vezetni is. Ezért a francia gyártó a Lamborghinihez hasonlóan exkluzív versenynapokat fog tartani a Bolide-tulajdonosoknak a világ legegzotikusabb versenypályáin, ahol kedvükre használhatják majd méregdrága hiperautójukat. Tipp: Lamborghini Essenza, a 600 milliós autó, amit még vezetni sem lehet?
A Bolide egyébként a márka egyik utolsó benzines modellje lehet, ugyanis a horvát Rimac irányítása alá kerülő Bugatti jelentős átszervezés előtt áll, ami azt jelenti, hogy a jövőben kizárólag elektromos sportautók fejlesztésére fognak fókuszálni. A Bugatti-Rimac egyesüléséről ebben a cikkünkben fogalalkoztunk részletesebben: Micsoda bejelentés! A horvát Rimac céggel egyesül a Bugatti
Ha a Bolide-hoz hasonló hiper- és szuperautókról olvasnál kattints az alábbi cikkek valamelyikére:
- Hiperautó 400 km/h végsebességgel. Bevállalnád?
- Aston Martin Valhalla, a 950 lóerős hibrid szuperautó
- Egy ismeretlen japán cég legyártotta a legjobb gyorsulású elektromos autót
- Itt az első magyar-brit szuperautó, a többszáz lóerős Kincsem Hyper GT!
Forrás: Car and Driver, képek: Bugatti