Ezt a pillanatot vártuk azóta, hogy a Volkswagen 2017-ben először lerántotta a leplet az ID. Buzz koncepciójáról. Ma végre eljött az idő, bemutatták az elektromos busz sorozatgyártásra szánt végleges változatát. Mutatjuk! Ezt láttad már? PET-palackokból készül a Volkswagen jövőbe mutató autója, az ID.LIFE
200 lóerős lett a Volkswagen elektromos mikrobusza
Kívülről nézve az ID. Buzz valószínűleg nem okoz meglepetést, az autó általános formája és arányai a 2017-es tanulmányét idézik. Talán az egyetlen jelentős változás a koncepcióhoz képes, hogy kissé finomítottak a szériamodell frontrészén, így az összehatás már egy fokkal kevésbé futurisztikus. A rövid karosszéria túlnyúlások – melyek az eredeti VW T1 egyik legfontosabb dizájnelemei voltak – szilárd és robosztus megjelenést kölcsönöznek a viszonylag kompakt elektromos mikrobusznak. Ajánló: 70 éves a legrégebbi, hivatalosan bejegyzett VW hippibusz
Az elektromos hajtásláncért – az ID.4-ből ismert – egyetlen 201 lóerős és 310 Nm-es elektromotor felel. Piaci bevezetésekor az elektromos Volkswagen busz egy 82,0 kWh (nettó 77,0 kWh) kapacitású akkumulátorral lesz kapható. A cég egyelőre nem tette közzé az ID. Buzz hatótávolságát. Az autó maximális töltési teljesítménye egy váltóáramú állomáshoz csatlakoztatva 11,0 kW, egy egyenáramú állomás CCS-csatlakozója pedig akár 170,0 kW-os töltési teljesítményt is lehetővé tesz. Egy gyorstöltő állomáson az ID. Buzz 5 százalékról 80 százalékra való töltése körülbelül 30 percet vesz majd igénybe. Tipp: Olyan sikeres az ID.3, hogy a Volkswagen is csak ámul az adatokon
Ha bővebben is érdekel az ID. Buzz utastere, kattints a következő oldalra.