Új hibrid meghajtás a Suzukinál
Jövőre érkezik a Suzuki új hibrid rendszere, amely egy frissen fejlesztett belső égésű motor, egy elektromotor-generátor egység és egy automata váltó kombinációja. A rendszer az üzemanyag-fogyasztás csökkentése érdekében támogatja a hibrid és a tisztán elektromos hajtást is – utóbbi esetben a belső égésű motor tétlen marad. Tipp: Vezettük a Suzuki hibrid modelljeit, mutatjuk mindet
Az új hibrid rendszer már alacsony fordulatszámon is erős és rendkívül hatékony, képes elindítani és felgyorsítani az autót. Araszolás, egyenletes haladás és tolatás közben pedig teljesen elektromos üzemmódra áll át a csendes működés és a minimális üzemanyag-fogyasztás érdekében. A rendszer ráadásul lassításkor a mozgási energiát hatékonyan fogja be és alakítja villamos energiává a belső égésű motor leállítása és a tengelykapcsoló kioldása mellett. Mindez növeli az elektromos üzem hatótávolságát.
Vezetés közben két üzemmód, a Standard és az Eco között lehet választani. Standard üzemmódban a motor-generátor gyakrabban segít be a belső égésű motornak a lendületesebb vezetés érdekében, míg az Eco üzemmód többször kapcsol tisztán elektromos hajtásra, növelve az üzemanyag-hatékonyságot.
Ha érdekel a Suzuki világa, ne hagyd ki az alábbi cikkeket se:
- Suzuki Vitara: a családi autók koronázatlan királynője. Mutatjuk, miért lehet szeretni!
- Suzuki Swace: ha hibrid családi kombit keresel, akkor megtaláltad!
- Élet a Suzuki-gyárban: egy női targoncavezető mindennapjai
- Suzuki SX4 S-Cross Hybrid: kipróbáltuk az Év Magyar Autója 2020 győztesét