Három, a Pinktober hagyományos színét viselő Smart gépkocsi lesz a MOL Limo nagykövete az emlőrák elleni tudatos küzdelem hónapjában. A rózsaszín Limók még inkább szemet szúrnak az új dizájnnal.
Pinktober: érzékenyítés, figyelemfelkeltés, korai felismerés
1985 óta szentelik világszerte az év tizedik hónapját a mellrák elleni tudatos küzdelemnek. Az Egyesült Államokból indult mozgalom jelképéről, a rózsaszín szalagról Pinktober néven vált ismertté. Olyan elkötelezett támogatói vannak, mint az amerikai fociliga, a játékosait és pályáit októberben rendre rózsaszínbe öltöztető NFL, vagy az ősz második hónapját szintén rózsaszínnel ünneplő Hard Rock Café. A Pinktobert 2002 óta nálunk is kiemelt figyelem övezi az Egészség Hídja Összefogás a Mellrák Ellen jóvoltából. Idén hazánk sportolói és hírességei is pinkbe öltöznek – többek közt Varga Dániel (olimpiai bajnok vízilabdázó), Kulka János (Kossuth díjas színművész), Sándor Pál (filmrendező), Schiffer Miklós (stílusszakértő).
Az idei kampányba a MOL Limo is beszáll
A közösségi autómegosztó budapesti flottájából három Smartot öltöztet be az emlőrák elleni mozgalom hagyományos rózsaszínébe. „A rózsaszín Limók szemet szúrnak az új designnal. Bízom benne, hogy a mellrák elleni küzdelemre való figyelemfelhívásban betöltött fontosságát hirdető, életmentő üzenet rengeteg nőhöz eljut majd” – mondta Czikora Tamás, a MOL mobilitási vezetője. Októberben emellett minden autóban ott lesznek az Egészség Hídja Összefogás a Mellrák Ellen prevenciós célzatú, figyelemfelkeltő anyagai is, hogy minél többet tudjanak a nők az emlőrákról, a korai felismerés fontosságáról, életkor és rizikófaktorok szerinti módjáról. Valamint minél fogékonyabbak legyenek a szűrésekre, hogy ezzel is csökkenjen a mellrák miatti halálozások száma.