mellrák elleni küzdelem férfiak
Az "Elég férfi vagy a rózsaszínhez?" kampány plakátjain szerepel többek közt: Varga Dániel, Kulka János, Sándor Pál, Schiffer Miklós, Lipcsei Péter; fotó: Mellrákinfó Facebook

A Groupama Biztosító a Mellrákinfó Egyesülettel összefogva csatlakozik a mellrák elleni küzdelemhez, és maga is rózsaszínbe borul. Sőt környezetét is rózsaszínnel árasztja el. Októberben, a mozgalom világhónapjában az utcákon, bevásárlóközpontokban és a metróvonalakon is a mellrák elleni küzdelem egyezményes színét jeleníti meg.

Végezzünk rendszeresen önvizsgálatot

Bár a Magyarországon évente diagnosztizált mintegy 8 500 eset alapján a mellrák még mindig az 50 év feletti nők vezető betegsége, a Mellrákinfó Egyesület azt tapasztalja, hogy egyre több 40, sőt 30 év alatti hölgy érintett. A mostani kampányban a lakosság figyelmét a mellrák elleni küzdelem legfontosabb üzeneteire hívják fel: végezzünk rendszeresen önvizsgálatot! És bármilyen gyanú esetén a lehető leggyorsabban forduljunk orvoshoz!

A közterületeken elhelyezett plakátokon láthatjuk a biztosítótársaság kollégáit, felsővezetőit is, akik rózsaszín viselésével állnak ki a mellrák elleni küzdelemért. Köztük Bajkó Barbara, a Groupama Biztosító munkatársa is, aki országosan ismertté vált, miután felvállalva betegségét a nyilvánosság előtt is. Hatalmas követőtáború Instagram oldalán arra ösztönzi nőtársait, hogy életkortól függetlenül éljenek a korai felismeréshez szükséges vizsgálatok lehetőségével.

Elég férfi vagy a rózsaszínhez?

Bár a férfiak esetében csak nagyon ritkán fordul elő ez a betegség, de családtagjaik, szeretteik érintettsége esetén ők is szembesülhetnek a nehézségekkel, fájdalmas következményekkel. A férfiak odafigyelése, támogatása rendkívül sokat jelenthet, ezért is nagy jelentőségű, hogy több jól ismert férfi sportoló is csatlakozott a kampányhoz. Így a Fradi labdarúgó klasszisai, vízilabdázói, illetve a MOL-Pick Szeged több kézilabdázója is rózsaszínben vállalja kiállását a mellrák elleni küzdelem támogatásáért. Az „Elég férfi vagy a rózsaszínhez?” üzenetű megmozdulás óriásplakátjain rózsaszínbe öltözik Lipcsei Péter és Dragóner Attila. A MOL-Pick Szeged kézilabdázói is rózsaszínre váltanak a pályán: az október 10-i Tatabánya elleni hazai mérkőzésükön rózsaszín pólóban vonulnak be, hogy ezzel is felhívják a nézők figyelmét a mellrák elleni küzdelemre.

Az “Elég férfi vagy a rózsaszínhez?” kampány plakátjain szerepel még többek között: Varga Dániel (olimpiai bajnok vízilabdázó), Kulka János (Kossuth díjas színművész), Sándor Pál (filmrendező), Schiffer Miklós (stílusszakértő).

mellrák kampány hírességek mellrák kampány sportolók rózsaszínben

 

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •