KFC plakat
A Napkinized néven futó akció egyelőre 87 KFC-ben elérhető; fotó: Pixabay/mikegi

Nincs több riadt kiszolgáló, és nincs több bosszús, papírtörlőt követelő vásárló a KFC közel-keleti üzleteiben. A gyorsétterem az Egyesült Arab Emírségekben és Libanonban található üzleteiben ugyanis szinte minden vásárláshoz járó kiegészítőt környezetbarát papírból készült kéztörlővé alakítottak.

Napkinized – a csirkések zöld megoldása

A kiválasztott helyeken a számlában, a tálcára helyezett flyerben, illetve az elviteles vásárlásoknál a papírzacskóban is megtörölhetik a kezüket a vásárlók. A Napkinized néven futó akció egyelőre 87 KFC-ben elérhető, és várhatóan a gyorsétterem-lánc számos éttermében átveszik majd a zöld megoldást.

KFC_napkinized_square.mp4

We know that Kentucky Fried Chicken is D-E-LI-CIOUS, and eating at our restaurants is fun and super casual.You need NO cutlery, NO rules, NO complications at all !!! To celebrate how cool is eating with our hands, KFC just got NAPKINIZED! Drop by KFC – Umm Suqeim to see it yourself!

Közzétette: KFC – 2020. február 18., kedd

Öko-hősök az autóiparban

Az újrahasznosítás változatos formában jelenik meg a világ cégeinél és az autóiparban is, szerencsére egyre többen állnak be a sorba és tesznek egy zöldebb világért. A Ford például fogja a McDonald’s szemetét, és abból készít alkatrészeket. A Ford a kávékészítés során keletkezett egyik melléktermékből gyárt fényszórókat az autóihoz. A cég már évek óta kísérletez növényi és újrahasznosított alapanyagokkal. A Subaru America szintén elkötelezte magát az újrahasznosítás és a zero waste mellett. A népszerű japán autómárka és a TerraCycle nevű újrahasznosítással foglalkozó cég kültéri bútorokat és játszótéri játékokat gyárt olyan nehezen újrahasznosítható műanyag fajtákból, mint a csoki és cukorka csomagolópapírok, eldobható poharak, szívószálak és kávékapszulák. De érdekes a svédek kezdeményezése is, amelynek során kávékapszulákból legyártottak egy működő bringát.