Online divatbemutató a koronavírus alatt
A világjárvány rendkívüli helyzetet teremtett az élet szinte minden területén. Ezért egyáltalán nem volt meglepő, hogy Armani a milánói divathétre tervezett bemutatóját virtuálisan nyitotta meg. A 89 éves tervező egy igazi klasszikus kollekcióval várja idén az őszt, a jellemzően sötét színekkel, virágmintákkal és visszafogott csillogással operáló kollekció minden ízében Armani. A járvány csúcsán az Armani, több másik francia és olasz divatmárkával egyetemben gyáraikban luxuscikkek helyett maszkokat, parfümök helyett pedig kézfertőtlenítőket gyártottak.
A luxusmárka már 2007-ben, a világon elsőként közvetítette egy divatbemutatóját, így lassan 13-14 év tapasztalat után az már nem volt kérdés, hogy koronavírus ide vagy oda, a virtuális tér nem fog kifogni Giorgio Armanin.
Giorgio Armani és az új Fiat 500
Az Armani még az autóiparban is képviselteti magát? Igen, és nem is akárhogyan! Ahogy arról már mi is beszámoltunk, az új Fiat 500-asnak lesz egy szuperlimitált szériája, amely megalkotásában olyan neves olasz divatházak vettek részt, mint az Armani, a Bvlgari vagy a Kartell.
Forrás: Életforma