Meglepő új szolgáltatással rukkoltak elő a legnagyobb divatházak az Egyesült Államokban. A koronavírus-miatt megcsappant eladásokat a Louis Vuitton és a Dolce & Gabbana egy új koncepcióval, a házhoz rendelhető mobil butikkal próbálta orvosolni, szúrta ki a The Gentleman’s Review. Míg a Louis Vuitton egy dizájn lakókocsival operál, addig a Dolce & Gabbana vegyíti a tradicionális dél-olasz bazári hangulatot az amerikai klasszikus Airstream lakóautók modernitásával, Tipp: Három gyerekkel és egy átalakított furgonnal elindultak az ismeretlenbe
Házhoz megy a francia és olasz haute couture
Mint ismeretes, tavaly az Egyesült Államokban brutális méreteket öltött a koronavírus-járvány. Olyannyira, hogy a keleti-parti nagyvárosokból a potenciális gazdag vásárlók jóformán menekültek, hogy a nyugisabb vidéki nyaralóparadicsomban, a Hampton’s-ban bekkelhessék ki a pandémiát. Ez azonban nehéz helyzetbe hozta a luxus divatházakat, mert bár az internetes vásárlás virágkorát éli, sokan továbbra is a személyes vásárlás hívei. A problémára első elsőként az Louis Vuitton divatházat tulajdonló LVMH konglomerátum talált ki egy lehetséges megoldást: megalkották a képeken látható a pop-up boltokhoz hasonlító, immár házhoz rendelhető mobilbutik-szolgáltatásukat.
Elsősorban a törzsvásárlókra alapoznak, de igazából bárki igényelheti a szolgáltatást. Ami abból áll, hogy egyszer csak megérkezik ez a mini üzletté átalakított jármű ház elé, amiben a vásárló kedvére válogathat. Persze, a mobil butik fel sem veheti a versenyt egy flagship store kínálatával, de nem is kell neki. A lényeg a vásárlók kielégítése és vásárlásuk megkönnyítése. Tipp: Luxushotelként nyílt újra a Matild Palota, Budapest legújabb tophelye
A következő oldalon megnézheted a Dolce & Gabbana covid-biztos pop-up mobil boltját.