Vége a várakozásnak, megkezdődik az első tisztán elektromos hajtásrendszerű új Fiat 500 magyarországi forgalmazása. Háromféle változatban lesz elérhető a márkakereskedőknél. Várja a vásárlókat az állami támogatás igénylésének feltételeihez igazodó „l’Ungheria”, a csúcsfelszereltségű, elődeinél lekerekítettebb, lágyabb vonalakkal, forradalmi dizájnnal rendelkező „la Prima”, valamint a „la Prima” kabrió.
Új Fiat 500 magyarokra szabva
A „l’Ungheria” az Új 500 kifejezetten a magyar piac igényei szerint kialakított verziója. A későbbiekben megjelenő legmagasabb felszereltségű „High” kivitelre épülő modell 10.990.000 forintos listaára lehetővé teszi az elektromos gépkocsik vásárlásához igényelhető állami támogatás maximális felhasználását. Az állami szerepvállalással 8.490.000 forintért előrendelhető „l’Ungheria” sorozatot az érdeklődők megtalálhatják a Fiat kereskedőknél.
A „l’Ungheria” speciális változata Solid fekete és Solid fehér pasztellfényezést kínál, az alapfelszereltség részeként.
Új 500, DiCaprio ajánlásával
Megkezdődik az Új 500 csúcsmodelljeinek forgalmazása is. Az Fiat kereskedéseiben előrendelhető a „la Prima” kabrió változata és várhatóan augusztus elejétől a „la Prima” ferdehátú verziója is. A Fiat ikonikus 500 modelljének harmadik, fenntarthatóságot előtérbe helyező elektromos hajtásrendszerű generációja – Leonardo DiCaprio kedvenc autója – , átgondolt kialakításával és részletgazdagságával összetéveszthetetlen, minőségi olasz termék.
A 42 kWh kapacitású lítium-ion akkumulátorcsomaggal az Új 500 a WLTP norma szerint, akár 320 kilométert is képes megtenni. Az Új 500 a töltési idő optimalizálása érdekében 85 kW-os gyorstöltő rendszert kapott: mindössze öt perc elegendő például ahhoz, hogy az átlagos napi használatot meghaladó ötven kilométer megtételéhez szükséges mértékig feltöltsük az akkumulátorokat. Az autó jobb hátulján elhelyezett Combo 2 töltőaljzathoz csatlakoztatható egyen-, illetve váltakozóáramú gyorstöltő mindössze 35 perc alatt 80 százalékra tölti az akkumulátort.
A 87 kW teljesítményű villanymotor óránként 150 kilométerben maximált végsebesség elérését tesz lehetővé. Az Új 500 álló helyzetből 3,1 másodperc alatt gyorsul 50, és 9 másodperc alatt 100 kilométeres sebességre. Az Új 500 három üzemmódot kínál, amelyek közül vezetési stílusunknak megfelelően választhatunk.
Kimagasló felszereltség és technológia
A „l’Ungheria” a többi között szériafelszereltségként kínálja a LED-es fényszórókat, az automata klímát, a tolatóradart, a fűthető üléseket és az ablaktörlő lapátoknál ugyancsak fűthető szélvédőt. A biztonságos autózást szolgáló alapvető tartozékok sorában megtaláljuk a gyalogosfelismerővel kiegészülő vészfékező rendszert, a sávtartó és éberségfigyelő asszisztenst, a táblafelismerő rendszert, az esőérzékelőt, az automata távolsági fényszórót, az automatikusan sötétedő belső tükröt. A csomagot a Mode 2 töltőkábel és a 85 kW gyorstöltő bemenet teszi teljessé.
Kapcsolódásában is maximalista az Új Fiat 500
Az Új 500-at az új UConnect 5 infotainment rendszerrel, a jövő felhasználói számára tervezett, csatlakoztatott platformmal szereltek fel. A mindkét változat – a l’Ungheria” és „la Prima” alapfelszereltség részét képezi a 7 colos TFT kijelző, a DAB rádió, a 10,25 colos érintőképernyős navigációs rendszer, a digitális rádióvevő és a telefontükrözés. A funkciók és alkalmazások megjelenésének módosítására widgeteket állnak rendelkezésre. Az Új 500 zökkenőmentesen képes integrálni az okostelefonokat 10,25 colos nagyfelbontású érintőképernyőjén, amely vízszintes tájolásával tökéletesen illeszkedik a műszerfal vonalaihoz.
Ha még több infót szeretnél megtudni az új Fiatról, nézd meg a bevezető, exkluzív változatát is, amelyet olyan neves olasz divatházak közreműködésével terveztek meg, mint az Armani, Bvlgari és a Kartell.