E-autós modern megoldásokat ígér kívül-belül
Az ultramodern digitális műszeregység újfajta működési koncepciót kínál. A műszerfal kijelzője és a nagyfelbontású multimédia-rendszer lélegzetelállítóan tiszta látványt ígér. Az innovatív, kiterjesztett valósággal rendelkező szélvédő-kijelző (opcionális) további információkat jelenít meg a járművezető látóterében. Az új, 3.0-ás verziójú ID. szoftver több fejlesztést is magába foglal, például a természetes hangvezérlést („Hello ID”). A belső tér hangulatos megvilágítása érdekében 30 szín közül is választhatunk. A We Connect járművezető számára nyújtott szolgáltatásai között megtalálhatóak a valós idejű forgalmi adatok, az online térképfrissítések, a töltőállomásokra vonatkozó információk, a webes rádió és még sok más.
A Car2X-kommunikációval a Volkswagen teljesen új szintre emeli a biztonságot. A Volkswagen-flotta kompatibilis járműveitől származó adatokat, valamint az akár 800 méter sugarú körből kapott jeleket képes helyben, a másodperc törtrésze alatt feldolgozni. Ezzel figyelmeztetni tudja a járművezetőt a veszélyes területekre, balesetekre és torlódásokra. Tipp: Hamarosan már az elektromos autók töltésével sem kell vesződni
A VW komolyan veszi az elektromosítást
A Volkswagen várakozásai szerint 2030-ra az Európában értékesített modelljeinek legalább 70 százaléka tisztán elektromos meghajtású jármű lesz – ez több mint egymillió járművet jelent. Észak-Amerikában és Kínában az a cél, hogy az értékesített modellek legalább 50%-a elektromos legyen. Ennek érdekében a Volkswagen minden évben legalább egy elektromos járművet tervez piacra dobni. A járművenkénti szén-dioxid-kibocsátás akár 40%-kal is csökkenhet már 2030-ra.
Ezt se hagyd ki:
- F1-es kormányt és napkollektort is kap a Toyota újdonsága, a bZ4X
- Lecseréli autóit a GreenGo, Budapest mellett már vidékre is autózhatunk
- Már egymillió fát ültetett a Skoda és még nincs vége
- PET-palackokból készül a Volkswagen jövőbe mutató autója, az ID.LIFE