Három vezetői profillal szabályozható a teljesítmény
A megújult e-up! rendkívül agilis, Standard módban 11,9 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 kilométeres sebességre. A teljesen elektromos erőforrás legnagyobb teljesítménye ebben az üzemmódban 83 lóerő, maximális nyomatéka 212 Nm, amely már álló helyzetből rendelkezésre áll. A városi kisautó legnagyobb sebessége 130 kilométer/óra, amelyet elektromosan korlátoz a rendszer annak érdekében, hogy a hatótávot megőrizze. Az erőátvitelről egy egysebességes váltó gondoskodik, amelyet a Volkswagen alkatrészgyárában készítenek, csak úgy, mint az elektromotort és a magasfeszültségű akkumulátort.
A teljesítményt, így a fogyasztást és a hatótávot a sofőr a vezetői profilokkal is befolyásolhatja, a Standard mód mellett utazhatunk Eco vagy Eco+ programmal is. Alapesetben szabadon gördül a kocsi, a másik végletben, a váltó B állásba kapcsolásával viszont olyan fékerőt kapunk, amely szinte lehetővé teszi az egypedálos vezetést is. A kettő között több szint közül választhatunk.
Egy óra alatt 80%-osra tölthetjük a megújult up! akkumulátorát
Újdonságnak számít, és a kategóriában szinte még egyedülálló, hogy a megújult e-up!-ot egyenárammal és váltóárammal is tölthetjük. Amennyiben az akkumulátor teljesen lemerül, egy óra alatt akár 80 százalékosra tölthető fel CCS csatlakozóval. Váltóáram használatával, 7,2 kW-os aljzaton pedig közel 4 óra alatt érhetjük el ezt a töltöttségi szintet.
A töltőhálózat is bővülhet hamarosan
A Volkswagen-csoport és partnerei 2025-ig közel 36 ezer töltőállomást építhetnek Európa-szerte, amelyből közel 11 ezret kizárólag a Volkswagen márka telepít majd. A konszern komoly erőfeszítéseket tesz az IONITY gyorstöltő hálózatának kiépítésére is, amelynek keretében várhatóan 400 töltőpark létesülhet Európa fő autópályái mentén 2020 végéig.
A listaáron 7,5 millió forintért kapható modellt most többek között az autó értékére vetített 21 százalékos állami ártámogatással 5 millió forint alatt vásárolhatjuk meg.