Alapesetben is jól felszerelt az e-up!
A beltérben vonzó alapfelszereltség várja az utasokat: így például a Bluetooth csatlakozásra alkalmas „Composition phone” rádió, okostelefontartó és USB-csatlakozó, elektronikusan szabályozható „Climatronic” klímaberendezés, első elektromos ablakok, továbbá alapnak számít a sávtartó asszisztens, és összesen hat légzsák – 2 első-, 2 függöny- és 2 oldallégzsák – is. Szintén a széria részét képezi az biztonságiöv-kontroll, valamint az első ülésekbe integrált fejtámasz és a magasságállítós vezetőülés. A hátsó ülések 40:60 arányban dönthetők, ezáltal a 251 literes csomagtartó akár 959 literesre is bővíthető. Az alapfelszereltséget a számos extrán túl négy csomaggal bővíthetjük, a téli csomaggal fűthető első ülések, fűthető első szélvédő, aszférikus vezetőoldali külső tükör, fényezett tükörházborítás és ajtókilincsek, valamint elektromosan állítható és fűthető külső tükrök járnak. A tároló csomaggal táskaakasztót, csomagrögzítő hálót és rejtett rakodórészt kapunk a csomagtérben. De konfigurálhatunk komfort pakkot is, amellyel magasságállítós utasüléssel, automatikus fényszóróbekapcsolással és esőérzékelős ablaktörlővel vértezhetjük fel a Volkswagen e-up!-ot. A belső Design csomaggal ambiente megvilágítás, e-up! feliratú alumínium küszöbök és „shark skin” műszerfalbetét érkezik.
Kétszeresére nőtt a megújult up! hatótávolsága
Ugyan a külső megegyezik a 2013-ban bemutatott modellével, a benne rejlő technológia teljesen megújult. A legnagyobb változást az hozta, hogy 18,7 kW óráról közel a duplájára, 36,8 kW órásra nőtt az akkumulátor kapacitása (ebből egyébként 32,3 kW óra a ténylegesen felhasználható), a nagyfeszültségű hajtómű többi alkatrésze gyakorlatilag változatlan maradt. A 14 modulból álló akkumulátort két blokkra osztották, amelyeket az első és a hátsó ülések alatt helyeztek el. Az összes vezérlőt, biztosítékot és csatlakozókat beleértve az elektromos rendszer 248 kilós, csupán 15 kilogrammal több az előző modellhez képest, az összsúly pedig 1160 kilogramm, amely az optimalizált gördülésű gumik és az alacsony, 0,31-es légellenállási mutató mellett szintén hozzájárul a hatótáv növekedéshez.
A megújult Volkswagen e-up! ezeknek köszönhetően átlagosan 12,7-12,9 kWh/100 kilométer fogyasztással is beéri, így – WLTP-szabvány szerint – 133 kilométerről 260 kilométerre nőtt a valós vezetési körülmények között megtehető hatótávolság. A megnövelt hatótávnak köszönhetően napi 35 kilométeres utazással számolva akár egy hétig autózhatunk egyetlen töltéssel.
A cikk a következő oldalon folytatódik.