Sportos részletek a BMW M5 CS utasterében
Az Alcantara-borítású BMW M sportkormány vörös hátterű 12-órás jelzése klasszikus versenyautó-örökség. A kormány mögötti váltófülek szénszálból készültek, a kormány küllőit pedig fekete króm betétek díszítik. A középkonzol hagyományos könyöktámaszát nyitható könnyűszerkezetes borítás helyettesíti, amelynek fekete Merino bőrkárpitját dupla vörös kontraszt-varrás egészíti ki. ABMW M divízió trikolor árnyalata előtt a biztonsági övek vörös és kék kontraszt-varrásai, az „M5” logóval ellátott BMW M szőnyegek szegélyei és a világító „M5 CS” emblémával rajzolt küszöbök tisztelegnek.
Versenyautós agilitás a legmagasabb szinten
Továbbhangolt futómű-technológia, jelentős mértékű súlycsökkentés és speciális verseny-gumiabroncsok gondoskodnak a BMW M5 CS letaglózó agilitásáról és páratlan vezetési élményéről. Az autó alatt a BMW M5 Competition futómű-technológiája dolgozik, hét milliméteres hasmagasság-csökkentéssel és a BMW M8 Gran Coupé lengéscsillapítóival. Utóbbiak amellett, hogy a hosszabbra nyúló utazások során – különösképpen a nagysebességű autópálya-szakaszokon – tovább fokozzák az utazás kényelmét, az egyes kerekek terhelés-ingadozását is csökkentik. A 20” méretű, kovácsolt, Goldbronze árnyalatú, Y-küllődizájnú BMW M keréktárcsákon már alapfelszereltségként Pirelli P Zero Corsa gumiabroncsok feszülnek.
Az alapfelszereltségként kínált M Carbon kerámia fékrendszer elementáris lassulást garantál. Az M Carbon kerámia fékrendszer 23 kilogrammal könnyebb, mint a BMW M5 Competition BMW M fékrendszere. Jobb fékteljesítményt, magasabb hőellenállást és jobb kopásállóságot is garantál.
A következő oldalon eláruljuk, mennyibe kerül a limitált szériás BMW!