A védőfelszerelés létfontosságú az egészségügyben dolgozóknak – rajtuk kíván segíteni a Nike és a Gap. A cégek maszkokkal és egyéb olyan eszközökkel kísérletezik, amelyek védelmet nyújthatnak a koronavírus fertőzés ellen.
Arcvédőkkel kísérleteznek a cégek
„Az innovációs és gyártás területén dolgozó csapataink azon ügyködnek, hogy megfelelő személyi védelmet nyújtó felszereléseket tudjunk előállítani. Az igények felmérése alapján azon dolgozunk, hogy megtaláljuk a módját, hogyan tudunk minél jobban segíteni, többek között arcvédőkkel kísérletezünk” – mondta John Donahue, a Nike vezérigazgatója az AdAge-nek. Eközben a Gap és leányvállalatai is a védőfelszerelés fontosságát hangsúlyozzák: műtősruhák, köpenyek és maszkok készítésére állítják át a gyártósoraikat.
Profilváltás a koronavírus miatt
Egyre több világmárka áll át olyan termékek gyártására, amikkel a koronavírus-járvány elleni harcot segítik. A Brewdog például most sör helyett inkább kézfertőtlenítőket gyárt. Hazánkban a MOL almásfüzitői üzeme pedig naponta 50 ezer liter kézfertőtlenítőt állít elő. Hasonlóan tesz a Louis Vuitton tulajdonosa is: Christian Dior és Givenchy parfümök helyett a francia kórházaknak gyárt kézfertőtlenítőt a konglomerátum. Az EFOTT csapata pedig a fesztiválszervezés helyett pénzgyűjtésbe fogott és már 1.000.000 forintot ajánlottak fel a Szent László és Szent István Kórház Betegeiért, Orvosaiért és Dolgozóiért Alapítvány számára. A fesztiválozókat közösségi oldalaikon buzdítják további adományozásra, hiszen együtt még hatékonyabb a segítség egy gyors reagálású alapítványon keresztül.
Forrás: Kreatív Online