Értéke: felbecsülhetetlen
A Tiffany Yellow Diamond Beyoncé előtt eddig mindössze három nő nyakát díszítette, elsőként Mary Whitehouse-ét, aki egy tehetős amerikai diplomata, Edwin Sheldon Whitehouse felesége volt. Őt követte a hollywoodi ikon, Audrey Hepburn, aki az Álom luxuskivitelben (Breakfast at Tiffany’s) című 1961-es filmjének promóciós anyagában viselte. Több évtizedes kihagyás után 2019-ben pedig Lady Gagának adatott meg a megtiszteltetés, hogy az Oscar gálán viselhette az ikonikus ékszert.
A mostani az első alkalom, hogy a gyémánt reklámkampányban szerepel, a drágakövet különleges alkalmakkor körútra viszik az Egyesült Államokban, de egyébként állandó helye a Manhattan Ötödik sugárútján található flasgship Tiffany & Co ékszerbolt. Egyes források szerint a drágakő nagyjából 30 millió dollárt érhet, bár ez nem jelent semmit, hiszen a Tiffany számára a gyémánt felbecsülhetetlen értékű, és soha nem volt és soha nem lesz eladó.
„Beyoncé és Jay-Z a modern love story megtestesítői” – mondta Alexandre Arnault, a cég termékekért és kommunikációért felelős alelnöke. „A Tiffany brand mindig is a szeretet, az erő és az önkifejezés híve volt, így elképzelni sem tudnánk egy ikonikusabb párt, amely jobban képviseli Tiffany értékeit. Megtiszteltetés számunkra, hogy a Carter párost a Tiffany család tagjainak mondhatjuk.”
A reklámkampány részeként Beyoncé és Jay-Z egy videóanyagot is forgatott, amelyben az énekesnő előadja az Álom luxuskivitelben egyik leghíresebb jelenetét, nevezetesen amikor Audrey Hepburn karaktere a tűzlépcsőn üldögélve énekli a Moon River című dalt.
Az alábbi cikkeket se hagyd ki:
- Marylin Monroe parfümje egy Chanel nyakláncban elevenedik meg
- Fél milliárd forintért talált gazdára a világ legdrágább Covid-19 maszkja
- Hiánypótló és környezetbarát sminkkollekciót dobott piacra a Valentino
- Greta Thunberg a Vogue-ban kritizálta a divatipart és tett egy döbbenetes vallomást
Forrás: CNN