Beyoncé ezzel pedig divattörténetet írt, ugyanis ő az első fekete nő, aki az ikonikus, 128,54 karátos Tiffany sárga gyémántot viselhette. Olvass tovább és megtudhatod, miért olyan különleges a Tiffany sárga gyémánt és a cég legújabb reklámkampánya. Tipp: Hatalmas gyémánt gyűrűvel jegyezték el Vajna Tímeát! – FOTÓK
Beyoncé és Jay-Z lettek a Tiffany új reklámarcai
Ha létezik az amerikai zenei életnek királyi családja, akkor ez a titulus minden bizonnyal a Carter családot, azaz Beyoncét, Jay-Z-t és három gyereküket illetné. A sztárpár a hollywoodi sztenderdtől eltérően a közösségi médiától távol éli mindennapjait, életébe nemigen enged betekintést. Éppen ezért a mostanihoz hasonló Tiffany reklámkampány kimondottan nagy esemény, hiszen Beyoncé és Jay-Z alaposan megfontolják, mihez adják arcukat.
A Grammy-díjas énekesnő nyakában lógó gyönyörű nyaklánc éke a világ egyik legnagyobb sárga gyémántja. A Tiffany & Co tulajdonában lévő drágakövet 1877-ben a dél-afrikai Kimberley bányában találták, kibányászásakor eredetileg 287,42 karátos volt. A gyémántot Charles Tiffany vásárolta meg, aki közel egy évig tanulmányoztatta és vizsgáltatta azt szakembereivel, mielőtt megtörtént az első vágás rajta. A gyémántot végül 1878-ban a mindössze 23 éves George Frederick Kunz 128,54 karátos klasszikus párna alakúra vágta. Ragyogását maximalizálni hivatott, hogy a drágakő 82 oldallal rendelkezik – ami 24-gyel több, mint egy hagyományos kerek briliánsé. Ezt se hagyd ki: Kleopátra királynő ihlette a Bvlgari álomszép karkötőjét
A következő oldalon közelebbről is megnézheted a Tiffany Yellow Diamondot.