Áprilisra tervezték, de a járvány meghiúsította a CASA SEAT megnyitóját. A barcelonai multifunkciós létesítmény – az ajánlott egészségügyi és biztonsági intézkedések betartása mellett – júniusban tárta végül szélesre a kapuit. A vállalat pedig bejelentette a SEAT MÓ, az új városi mobilitási márka létrehozását. Az új márka a mikromobilitási termékekre és szolgáltatásokra összpontosító városi mobilitási stratégia hajtóereje lesz. Beleértve a SEAT MÓ eScooter 125-öt és eKickscooter 65-öt.
SEAT MÓ: úton az elektromos városi mobilitás felé
A legutolsó Smart City Expo világkongresszuson a SEAT bejelentette a városi mobilitásra összpontosító stratégiai üzleti egység létrehozását, amely mostantól már saját identitással rendelkezik. A vállalat bemutatta az új SEAT MÓ eKickScootert és a SEAT MÓ eScooter 125-öt, ami a cég 70 éves történetében az első 100% -ban elektromos SEAT motorkerékpár. És amely egyben a szolgáltatás megosztásának lehetőségével is rendelkezik. A társaság meg is erősítette, hogy júliusban elindítja elektromos motor megosztási szolgáltatását Barcelonában.
A Barcelona szívében található CASA SEAT a márka tisztelgése a város előtt, amelyben a SEAT 70 évvel ezelőtt megszületett. Ezt a teret azzal a céllal hozták létre, hogy a városi mobilitás központjává váljék. A találkozók és az eszmecsere előmozdítása érdekében a CASA SEAT olyan programokat kínál, amelyek többek között tárgyalásokat, szakmai konzultációkat és változatos kulturális eseményeket foglalnak magukban a mobilitásról, a fenntarthatóságról, a technológiáról. A CASA SEAT megvalósítása kapcsán a SEAT két világszínvonalú építésszel és tervezővel működött együtt: Carlos Ferrater vezette az épület felújítását, míg a létesítmény egyedülálló terének belsőépítészeti megoldásai Lázaro Rosa-Violán nemzetközi hírű szakember munkáját dicséri.