Október a mellrák elleni küzdelem hónapja, ennek alkalmából számtalan cég hirdeti a megelőzés fontosságát. A Volvónál sztárok és egy rózsaszín XC40 hívja fel a figyelmet a prevenció fontosságára. Létezik olyan sminkmárka, amelyet a mellrák elleni harc ihletett, de egy jól megkomponált szelfivel is csatlakozhatunk az őszi kampányhoz. Az alábbi fehérnemű-kollekció és a Women’Secret pedig globális #IDOCARE mozgalmával hívja fel a figyelmet a prevencióra.
Genetikai teszteket támogatnak
Hat évvel ezelőtt azért indította el a márka az #IDOCARE mozgalmat, hogy támogassák és megkönnyítsék a mellrákban szenvedő nők életét. Ebben az évben arra biztatják a nőket, hogy csatlakozzanak a mozgalomhoz az „Én törődöm vele. És te?” kampány keretében. Ennek részeként hat szolidaritást jelképező alsóneműből álló kollekció érhető el az üzletekben. Ezek megvásárlásával támogathatjuk a jótékonysági ügyet: az eladásokból származó bevételek hozzájárulnak ahhoz, hogy a mellrák megelőzéséhez szükséges, onkológiai genetikai tesztek díjmentesek legyenek.
Az #IDOCARE-hez Elsa Pataky spanyol színésznő, a Women’secret őszi-téli kampányának arca is csatlakozik, és biztat minden nőt, hogy vásárolják meg a szolidaritás fehérneműket.
A szolidaritás fehérnemű-kollekció
A kollekció hat különböző stílusú bugyiból áll, így mindenki megtalálhatja az alkatának megfelelőt: brazil fazonúak, tangák, és szélesebb kialakítású alsók.
Az alsóneműk különböző, rózsaszín árnyalatokban érhetőek el – a pasztell tónustól kezdve az élénkebb eperszínig – és változatos anyagokban: plumetti és fényes mikroszálas virághímzéssel.