A jubileumi modellek vadonatúj árnyalatokban kaphatók, a szürke Slate Gray tónustól a földszínű Army Rock fényezésen át a nevében is nemesfémes ragyogást ígérő Precious Metal színig. Mindegyik elérhető kontrasztos fekete mica tetőlemezzel, és mindháromhoz matt fekete festésű könnyűfém keréktárcsát társít a gyártó. Ha a speciális színvilágról nem ismernénk fel a különkiadásokat, az első kerékdobokat mindkét oldalon egyedi, stilizált „50 Million Edition” embléma díszíti. Tipp: Ciprusfából készült ez az elképesztő részletességű Toyota pickup, mutatjuk!
Jubileumi Toyota Corolla: beltéren nincs nagy változás
Az utastérben nincs külön nyoma az ünnepélyes alkalomnak. A Toyota azonban mégis emlékezetessé tette az utazást ügyfelei számára. Az évfordulós modelleket antisztatizáló kivitelű vezetőüléssel szerelték fel. Ennek speciális felülete elvezeti a használat során, a vezető és az utastér elemei közötti finom érintkezések, súrlódások során felgyülemlő statikus elektromosságot. Ez szó szerint „feszültségmentesíti” az utazást, elejét véve a kiszálláskor gyakran jelentkező, kellemetlen kisülésnek.
Szintén a gondtalan használatot szolgálja a 9 colos multimédiás képernyő, a holttérfigyelő rendszer, valamint a tolatás során, hátulról közeledő járművek észlelésekor automatikusan aktiválódó fékrendszer.
A limitált széria mindhárom karosszériaváltozat esetében kizárólag az 1,8 literes hibrid hajtáslánccal választható. A 122 lóerő rendszerteljesítményű egység a lépcsőshátú és kombi kivitelek esetén elektromos összkerékhajtással is rendelhető.
Ezeket a cikkeket is ajánljuk: