Az új logó bemutatóját rekordmennyiségű drón tűzijáték tette még látványosabbá a koreai Incheon felett. A show részeként 303 fényrakéta-drón öltött látványos alakzatot. Ez a mutatvány önmagában is Guinness értékű: „a legtöbb, egyszerre, egy helyen tűzijátékot kilövő, vezető nélküli drón” korábbi rekordja így megdőlt. A KIA logója egyébként modernebb külsőt kapott, az autógyártó szlogenje pedig a Movement That Inspires-ra módosult. A vállalat célja, hogy vezető pozíciót érjen el a jövő mobilitás- szolgáltatói piacán.
Miért lett ilyen a Kia új logója?
A KIA új logója kézírás szerű, kötött írásmódú, az embléma három betűjének ritmusa a KIA inspiráció iránti elkötelezettségének szimbóluma, szimmetriája pedig a magabiztosság és az elkötelezettség jele. Az emelkedő vonalak a márka saját magával szembeni, folyamatosan növekvő elvárásait jelképezik, valamint azt a törekvést, hogy egyre magasabb minőségben szolgálja ki vásárlóit a jövőben is.
„Az autóipar gyors átalakuláson megy keresztül, és a Kia proaktívan igazodik ehhez az új helyzethez. Új logónk arra is utal, hogy figyelünk ügyfeleink mobilitási szokásainak és igényeinek változásaira” – mondta Ho Sung Song, a Kia elnöke és ügyvezetője.
Íme, a látványos légibemutatóról készült videó:
Új logója mellett a Kia friss márkaszlogent is hirdetett: „Movement that inspires”. Az új márkastratégia részleteit, az ezzel összefüggő új célokat, filozófiát és azt, hogy mindez hogyan befolyásolja a Kia jövőbeli kínálatának alakulását, digitális bemutatón (New Kia Brand Showcase) ismerhetjük meg január 15. pénteken, 13 órakor. Az esemény később a Kia YouTube csatornáján is megtekinthető lesz.