Városban rendkívül takarékos és jó vezetni

peugeot 3008 kormány

A új Peugeot 3008 Hybridben tetszett az E-Save üzemmód, ami annyi energiát tárol, amennyit beállítunk. Ezáltal pedig visszaérkezve a városba ismét ECO, vagyis környezetszennyezés-mentes módon lehet közlekedni az autóval. További tippek a környezetkímélő vezetéshez itt: 7 trükk, amivel csökkentheted az autód karbonlábnyomát

Az új Peugeot 3008 PHEV végsebessége 225 km/óra, nulláról százra 8,7 másodperc alatt gyorsul. Vezetni jó, nem okoz feszültséget, amiben nagy szerepe van a nyolcfokozatú automata váltónak. (Ha nem tudsz dönteni, hogy kézi- vagy automata váltós autót vegyél, akkor olvasd el ezt: Kézi vagy automata váltó: melyiket érdemes választani?) Jó vele kanyarodni, könnyed a futóműve és egyáltalán nem bántó a 19”-os kerekek jelenléte sem.

peugeot 3008 automata váltó

Szumma-szummárum: a Peugeot 3008 nem véletlenül kapott 2017-ben Év Autója-díjat. Teljesen rendben és egyben van ez az SUV, franciás túlgondoltsága csak egyetlen helyen érhető utol: az infotainment-rendszeren. Azt gondolom, ez is csak megszokás kérdése és amint eggyé válik az autó a vezetőjével, kezdődhet a sok, boldog, együtt megtett kilométer.

Rendkívül kényelmes az új Peugeot 3008, jó, hogy magasan ülhet benne az ember. A másik dolog, ami megszokás kérdése, az a lecsapott, sportos kormány. Ha sikerül úgy beállítani az üléspozíciót, hogy ne takarjon ki semmit a műszerfalból, szerencsések vagyunk! Ahhoz, hogy védjük a környezetet és ne csak nagyzoljunk a zöld rendszámmal, meg kell hoznunk azt az áldozatot, hogy nem csak megtankoljuk, hanem amikor kell, fel is töltjük. A ráncfelvarrott új Peugeot 3008 PHEV 15 460 000 forintról indul. Az pedig, hogy a végén mennyi lesz, az függ a felszereltségtől és hogy mennyi extrával öltöztetjük fel a kiválasztott modellt.új peugeot 3008 oroszlán embléma

Ezek is érdekelhetnek:

1
2
3