Vajon mennyire számít bunkóságnak (netán jogellenesnek?), ha közösségi oldalunkat reklámcélra használjuk? Egy tornacipő a Ferrarin akár pereskedésig is fajulhat? Az biztos, hogy elég rendesen kiverte a biztosítékot a Ferrarinál a német divattervező, Philipp Plein, aki legutóbbi cipőkreációját úgy reklámozta az Instagramon, hogy a zöld lábbelijét rárakta a zöld sportautójára.
A tornacipő a Ferrarin ügyvédi felszólítást eredményezett
Plein fiatalos, hétköznapi és nagyon drága ruhákat gyárt: farmerei, pólói és színes tornacipői több ezer euróba is kerülnek adott esetben. Talán nem véletlen, hogy a dizájner bolondul a sportautókért, amelyből több is áll a garázsában. Többek között egy zöld Ferrari büszke tulajdonosa – ez az az autó, amelyre egy fotó kedvéért rátette a zöld tornacsukát. A tornacipő a Ferrarin olyannyira nem tetszett az olasz autógyárnak, hogy ügyvédi felszólítást küldött a divattervezőnek. Ebben arra kérik, hogy ne használja az autójukat reklámcélokra. Plein totálisan kiakadt a Ferrari levelén, és egyrészt azt mondta, hogy nem törli a kérdéses képet, másrészt jogi lépéseket tervez tenni a Ferrarival szemben. Hab a tortán, hogy arra kérte követőit: fotózzanak ők is Philipp Plein-cipőt egy szuperautóra téve.
https://www.instagram.com/p/B0hDdweiR6z/?utm_source=ig_embed
A Ferrarit egyébként nemcsak Plein, hanem sok másik híresség is imádja: Giselle Bündchen például tökéletes párost alakít Ferrari M458 autójával. Ami tűzpiros, és ez nem véletlen: egy Ferrari akkor Ferrari, ha piros.
Forrás: Index