A jövő megérkezett, és a Ray-Ban okosszemüvegével már te is láthatod, hogy is néz ki valójában. A szemüveggyártó a Facebookkal közösen álmodta meg és dobta piacra az új napszemüveget, amellyel képeket és videókat is lehet készíteni. Ez is érdekelhet: Az Apple tesz róla, hogy soha többet ne tűnjön el a jogsid
A Ray-Ban Stories egyszerre ultramodern és klasszikus
A Ray-Ban Stories okos napszemüvegek a klasszikus Wayfarer szemüvegkeretekre épülnek, így egyszerre funkcionálisak és ikonikusan stílusosak is. Egy telefonos alkalmazással és az Essilor fejlett objektívtechnológiájával a Ray-Ban okosnapszemüveg lehetővé teszi, hogy eddig ismeretlen módon kapcsolódjunk szeretteinkhez a közösségi médiát kihasználva.
Az új Ray-Ban Stories ugyanis formabontó vizuális megörökítésére ad lehetőséget, olyan képek és videók készíthetők vele, melyek valóban a viselőjének szemszögét adják át. A szemüvegen megörökített képek és videók a Facebook-alkalmazással könnyedén megoszthatók a közösségi médiában, de ez még nem minden. A Ray-Ban Stories beépített hangszóróinak köszönhetően menet közben akár zenét hallgathasz vagy akár telefonálhatsz is, mindezt úgy, hogy egy pillanatra sem kell levenned a napszemüveged.
Az új okosszemüveg minden bizonnyal egy újabb mérföldkőnek számít a világ elsőszámú szemüveggyártó számára. A cég volt az első, amelyik létrehozta a tükröződés- és páramentes napszemüvegeket az amerikai pilóták számára. Az elmúlt közel 100 évben a Ray-Ban ikonikus napszemüvegei, mint az Aviator és a Wayfarer továbbra is a mindenkori divat fontos kiegészítőinek számítanak. A Bausch & Lomb cég által alapított amerikai szemüveggyártó 1999-ben került az olasz szemüvegóriás, a Luxottica Group tulajdonába.
Ezek a cikkek is érdekelhetnek, ne hagyd ki őket:
- Mikrofon és hangszóró is van a thai olimpikonok okosmaszkjában
- Végre itt a YouTube Shorts, készíts vele látványos, rövid videókat!
- Az ország első okosplázája helyetted intézi a parkolást
- A Google Pay alkalmazásban benne van minden, ami a pénztárcádban