Miért döntöttél a teljes átalakítás mellett?
Maga az a tény, hogy nem szeretem a gyári autókat, már arra késztetett, hogy valami egyedit hozzak ki a Lupóból. Eleinte pinkre festett VW emblémát, meg fix 40/40-es ültetést kapott és gyöngyház pink 15” BBS felniken gurult. Majd elkezdtem a belső térben az egyes elemeket Swarovski kristályokkal kirakni, az imént említett ültetést pedig felváltotta egy TA Technix gewinde. 2019 elején kapott egy üvegszálas első lökhárítót és orvosolva lettek az egyes hibák. A javított elemeket gyári színre fényeztettük, kapott egy teljes polírt, és készen állt a szezonra.
Barátunkat, Gergőt kértük fel, hogy tervezzen valami ütős dekort az autómra. A dizájn végső változata végül tökéletesen megegyezett azzal, amit én megálmodtam, nagyon elégedett voltam és vagyok is. Ezután elkezdődött az autó karosszériájának matt feketére fóliázása, majd felkerült a pink méhsejt dekoráció. Többnapos művelet volt, ami gyerek mellett nem ment könnyen, de szerencsére volt segítségem. Új külsőhöz új felni dukál, így vásároltam egy 16”-os Japan Racing JR14 típusút, amit saját magam fóliáztam. Az utastérben a szövet üléseket szürke bőrözött ülésekre cseréltük, a műszerfalon a középkonzol is kapott a pink fóliából, hogy meglegyen az egység a kül- és beltér között.
A külső mellett az autó teljesítményén is alakítottál?
A motorhoz nem nyúltunk, az maradt a gyári 75 lovas, 1.4 16v benzinmotor. A könnyű, kis kasztnihoz ideális, igazi méregzsák. Sok márkatárssal ellentétben nincs panaszom a motorra sem, végsebessége 182 km/h, ha akarom, szedi a lábát, többnyire viszont városi közlekedésre használom és autótalálkozókra járok vele, így a célnak több, mint megfelelő.
Mennyi ideig tartott elérni a Lupo mostani állapotát, és mit szeretsz rajta a legjobban?
Az autóm jelenlegi állapotát 2020 tavaszára értem el, közel három év alatt. A legtöbb módosítást magam végeztem el rajta. Így még jobban igazi kincs lett számomra, tudván, hogy mennyire megdolgoztam érte. Hogy mit szeretek benne? Mindent. De talán legjobban a nagy formás fenekét.
Mi volt a legnagyobb kihívás az átalakításában? Van még megvalósítatlan terved?
Egyértelműen az első lökhárítóm volt a legnagyobb kihívás. Háromszor téptem le hisztisen a fóliát, mire sikerült. Sajnos vagy sem, ha egy cél megvalósításáról van szó, akkor nagyon eltökélt vagyok. Nem vagyok a megfutamodás híve.
Megvalósítatlan terv nincs, amit eddig a fejembe vettem, azt megcsináltam, de vannak már terveim a jövőt illetően. Kell is, hogy legyen, mert egy-két szezon után már unalmassá válik az autó kinézete. Tervben van egy új karosszéria fóliázás egy kicsit extrémebb színnel vagy mintával, illetve a felnik cseréje is szóba jött, de foglalkoztat most egy komolyabb multimédiás fejegység is. Minden más az igényeimre van alakítva, azokhoz már nem nyúlnék. Ez is érdekelhet: Ő itt Babydoll, a rózsaszínbe öltöztetett fekete Volkswagen New Beetle
Melinda és a Volkswagen Lupo idén mérföldkőhöz értek, tudd meg, mi volt ez a következő oldalon.