A legnagyobb sztár, aki egyúttal klímaaktivista is
Bárki mással ezek a szavak, a reklám akár mesterkélt és túldramatizált is lehetne, Leonardo DiCaprio részvételével és narrálásával viszont kellően megnyerő és hatásos lett az összkép. Olivier Francois, a Fiat-Chrysler marketingigazgatója is hasonlóképpen vélekedett arról, hogy miért pont az amerikai színész a legmegfelelőbb a feladatra. Szerinte ugyanis Leonardo DiCaprio neve mára már összefonódott a fenntarthatósággal és a környezetvédelemmel. „Jelenleg ő az elsőszámú véleményvezér és aktivista ezekben a témákban, hatalmas öröm, hogy elfogadta a felkérésünket” – vélekedett Francois.
Bónuszvideónak pedig a szintén DiCaprio főszereplésével készült „Reinkarnáció” címet viselő reklámot ajánljuk, amely az ikonikos kisautó, a Fiat 500-as történetét mutatja be:
Ahogy arról mi is beszámoltunk a március hónap az autóvilágban nagyrészt a Fiatról szólt. A hónap elején ugyanis megjelent mindenki kedvenc olasz kisautójának, a Fiat 500-nak a LEGO változata. Majd az olasz autómárka legújabb full elektromos Fiat 500-asáról kiszivárgott képeket elemeztük. És ha mindez nem lenne elég, kiderült, hogy az új modellnek lesz egy bevezető, exkluzív változata is, amit olyan neves olasz divatházak terveztek, mint az Armani, Bvlgari és a Kartell.
Forrás: YouTube, Villanyautósok