A sorozatgyártást előkészítő utolsó finomhangolási fázis keretein belül a BMW i7 jelenleg a svédországi Arjeplog térségében, a BMW Group téli tesztközpontjában futja menetdinamikai tesztköreit. A BMW első, tisztán elektromos meghajtású luxuslimuzinjának prototípusai a hajtáslánc- és futómű-technológia végső finomhangolási fázisain esnek át éppen. Ezt se hagyd ki: Angliában megbüntetik a kormány mögött ülő Télapókat
Az Északi sarkkörtől csupán néhány kilométerre a mérnökök ideális előfeltételeket találtak. A jeges felületeken és a hóval borított utakon a tisztán elektromos meghajtású luxuslimuzin hajtáslánc- és futómű-technológiai rendszereit kiválóan lehet tökéletesíteni. A BMW által fémjelzett menetdinamika, komfort és exkluzivitás kombinációja most először lesz megtapasztalható a luxuskategóriában fosszilis üzemanyag-fogyasztás és károsanyag-kibocsátás nélkül. A gyártó image videójában most mi is megnézhetjük, hogy milyen körülmények között kell helyt állnia az utolsó teszteken az elektromos luxuslimuzinnak.
A tervezőmérnökök a futómű-technológia, a kormánymű és a fékrendszer alkatrészeit, valamint a menetdinamikai és menetbiztonsági rendszereket egytől egyig úgy fejlesztették ki a BMW 7-es sorozat következő generációja számára, hogy a márka luxuslimuzinjára jellemző, sportosság és menetkomfort közötti tökéletes egyensúlyt újabb szintre emeljék. Ez alól a kerékfelfüggesztések, a rugók és lengéscsillapítók, illetve a számos vezetési üzemmódhoz kapcsolódó vezérlőrendszerek teljesítmény-orientált beállítása sem kivétel. Arjeplog extrém időjárási körülményei közepette a mérnökök minden alkatrészt átfogó tesztelésnek vetnek alá.
Kattints és a következő oldalon mutatjuk tovább a teszt részleteit.