Biztonsági rendszerekben sem szűkölködik az új városi terepjáró
A forgalmi jelzőtábla felismerés, az intelligens sebesség asszisztens, a vezető éberség-felügyelet, vagy éppen az automatikus vészfékező rendszer az alaptartozék részét képzi. Legnagyobb meglepetése mégsem ez az új modellnek. Az új Compass rendelkezik az autópálya asszisztens segéddel, amely az adaptív sebességtartó automatikát, a járművet a sáv középvonalában tartó technológiával kombinálja. Ezzel pedig automatikusan szabályozza a gépkocsi sebességét és nyomvonalát. A városi terepjáró automatikusan a sáv középvonalában marad, ésszerű követési távolságot tartva az előtte haladó gépkocsi mögött. Így a Jeep tökéletesen biztosítja a stresszmentes vezetési élményt.
A Compass motorkínálatban az eddigi legújabb 1,3 literes, négyhengeres GSE benzines turbómotor szerepel. Üzemanyag-fogyasztása és CO2- kibocsátása 27 százalékkal kedvezőbb, mint a korábbi benzines modellé. A GSE benzinmotor 130 vagy 150 lóerős kivitelben, kézi, illetve DDCT duplakuplungos sebességváltóval, elsőkerék-hajtással rendelhető. Ha mégis inkább a dízel felé húz a szívünk, a Jeep 1,6 literes, 130 lóerős dízelmotort kínál. Az erőforráshoz hatfokozatú kézi sebességváltó társul, és az első kerekek hajtottak. A turbómotor mellett választhatunk plug-in hibrid modellváltozatot, mely 100 százalékban elektromos hajtáslánccal működik. Ebben az esetben 190 vagy 240 LE közül választhatunk, hatfokozatú automatikus sebességváltóval és eAWD összkerékhajtással.
Ha terepjáró rajongó vagy, ne hagyd ki ezeket sem:
- Indián nyomásra megszűnhet a Jeep legsikeresebb SUV-ja, a Cherokee?
- Megújulva tér vissza a Jeep Wrangler Rubicon Recon
- Ezt a tuningolt Barbie-pink Jeep Wranglert még mi is bevállalnánk