Nem panaszkodhat a Lexus sem

Nagyon jól szerepelt a magyarországi prémium piacon továbbra is ötödik helyen álló Lexus is. Az ES luxuslimuzin valamint a népszerű UX és NX crossoverek egyaránt szegmensük harmadik helyén zárták a januári hónapot.

Lexus_UX
Lexus UX

Mi várható idén Magyarország legnépszerűbb autómárkája háza táján?

Természetesen egyetlen hónap eladásaiból még nem lehet egész évre vonatkozó trendeket leolvasni, az viszont kétségkívül elmondható, hogy a Toyota erősebb helyzetben van Európában mint valaha. Az Európában értékesített autóinak 75%-át a kontinensen is gyártó, prémium márkájával, a Lexusszal együtt pedig piac legszélesebb, 20 modellből álló öntöltő hibrid elektromos modellportfólióját jegyző Toyota ugyanis, szemben legtöbb versenytársával sem drasztikus áremelésekre, sem modellek megszüntetésére nem kényszerül Európában a szigorodó emissziós normák miatt. Sőt, az új normákat az európai eladásaiban kimagasló, 60% fölötti hibrid arány miatt könnyűszerrel teljesítő Toyota új modellek sorát mutatja be idén is. Ezek között vannak olyan rétegmodellek is, mint az új GR Yaris utcai sportautó és a GR Supra kétliteres változata.

Toyota GR Supra_2_0_1
Márciustól kapható lesz a Supra

De olyan komoly volumenpotenciállal rendelkező autók is, mint a tavasszal érkező Proace City és Proace City Verso, illetve az ősszel érkező, a világ legbiztonságosabb kisautójaként aposztrofált vadonatúj Yaris. Míg az akár hétüléses változatban is elérhető Proace City Verso idehaza a nagycsaládos autóvásárlási program miatt számíthat nagy sikerre, addig a Yaris európai szinten is a vállalat legfontosabb modellje, amely Magyarországon hagyományosan vezeti szegmense értékesítéseit, folyamatosan növekvő hibrid aránnyal. Ősszel érkezik ráadásul a Toyota RAV4 plug-in hibrid elektromos változata is, amely további lendületet adhat a szegmensének értékesítéseit már most is vezető modellnek.

1
2
3