rihanna_divat
Rihanna az első színes bőrű nő, akit egy „maison" vezetőjévé tettek meg a divatháznál (fotó: Pixabay)

Izgalmas együttműködés indult útjára: az egyik legnagyobb divatcég, a Moët Hennessy – Louis Vuitton (LVMH) a világhírű énekesnővel közösen hamarosan piacra dob egy high-end kollekciót. Az új márka alatt elsősorban konfekcióruhák és cipők lesznek elérhetők, de Rihanna új kollekciója kiegészítőket is tartalmaz majd.

Lacroix nyomában

A hírek szerint Rihanna tervezi meg az új termékvonalat. Ez azért is érdekes, mert erre utoljára 1987-ben Christian Lacroix kapott lehetőséget. Úgy tűnik tehát, hogy a divatholdingnál többet látnak Rihannában egy barbadosi kislányánál: erre utal a Grammy-díjas énekesnő Twitter bejegyzése is. Ebben köszönetét fejezte Bernard Arnault elnök-vezérigazgatónak.

Rihanna_Met_Gala_2017
Rihanna tervezi meg az új termékvonalat. vagyis „maison”-t (fotó: Wikimedia)

A színpad után a divat világát is bevette

Az énekesnő számára nem ismeretlen a divat világa: korábban a Gucci jótékonysági kampányában vállalt szerepet, de dolgozott a Pumával, és  számos luxusmárkának (pl. Manolo Blahnik) is ő volt az azrca.

Saját fehérnemű- és zoknikollekciót is tervezett, emellett pedig saját márkája is van: a Fenty Beauty a sminktermékek végtelen tárházát kínálja. Érdekesség, hogy indulása után 40 nappal a Fenty Beauty alapozók 100 millió dolláros bevételt termeltek Rihannának. Ha ehhez hozzávesszük, hogy a LVMH idei első negyedéves árbevétele 12,5 milliárd euró volt, csak sejtéseink lehetnek arról, mekkora siker lesz Rihanna új kollekciója.