A Tesla Tequila a Tesla weboldalán, egyedi villám alakú palackban került forgalomba 250 dolláros áron. A kizárólag az Egyesült Államokból vásárolható italkülönlegesség a megjelenésének napján hiánycikk lett.
Teslaquila
Ha valamit is tanulhattunk az elmúlt évekből, az az, hogy ha Elon Musk valamint a fejébe vesz, akkor azt előbb-utóbb meg is valósítja. Mi sem bizonyítja ezt jobban, mint az űrbe kilőtt sportkocsi, no meg a Tesla forrónadrág, amelynek létjogosultságát a mai napig vitatjuk…
Az egész áprilisi tréfának indult néhány évvel ezelőtt: Musk a Twitteren azzal viccelődött, hogy a csőd szélén álló Tesla a fennmaradása érdekében tequlia forgalmazásba fog kezdeni. Pár hónappal később nyilvánvalóvá vált, hogy a cég feje komolyan gondolta, amit mondott. Az alábbi képpel és ígérettel erősítette meg, hogy jön a Teslaquila:
Visual approximation pic.twitter.com/sMn3Pv476Y
— Elon Musk (@elonmusk) October 12, 2018
Sallangoktól mentes letisztult termék
Azóta eltelt bő két év, és Musk ígéretéhez híven valóban itt van a Tesla Tequila. Szerencsére a csomagolás fényévekkel jobb lett, mint a 2018-as prototípusé, és a Teslaquila névre sem kapták meg a védjegyet. Így maradt a cég elektromos autóira utaló letisztult villám alakú üveg, és a sallangoktól mentes Tesla Tequila név.
Az autómárka nevével árusított italt a dél-kaliforniai Nosotros Tequila gyártja. A Tesla weboldalán található leírás szerint a prémium minőségű, 100%-os tisztaságú agavé italt francia tölgyfahordóban érlelték, ízét a szárított gyümölcsök, vanília és fahéj jegyei teszik izgalmassá. A megrendeléseket egyébként két üvegben maximalizálták. Annak ellenére, hogy csak bizonyos államokból volt elérhető, egy nap sem kellett hozzá, hogy elfogyjon a készlet.
Autómárkák és a divat
Persze az autómárkáktól nem áll messze a különböző sajátlogós és liszenszelt termékek árusítása. Ebben a cikkünkben például a Jaguar legjobb termékeit gyűjtöttük össze, amelyek között a ruházati cikkek mellett lakberendezési tárgyak, de még kisállat felszerelés is található. A Lexus pedig nem is olyan régen sportcipőket, míg a Volkswagen saját hippibuszos hűtőtáskát dobott piacra. A francia luxust megtestesítő DS Automobiles még ennél is továbbment: az autómárka a divathét alkalmából három divatmárkának adott lehetőséget, hogy DS koncepcióautók mellett készítsenek fotósorozatot. A divat és az autók világának találkozása azonban idén egyértelműen az új Fiat 500-sal teljesedett ki – nézd meg a kisfilmet, amely a Fiat 500 dizájner változatairól készült.