DS Automobiles x Mossi

A DS Automobiles a Paris Fashion Week egyik támogatójaként idén is aktívan részt vesz az autózás és divat közti vitathatatlan kapocs kihangsúlyozásában. Ennek érdekében a DS folytatja a tavaly elkezdett Un Autre Regard, azaz Egy eltérő perspektíva című projektjét, amelynek keretei között feltörekvő divatcégek munkáit mutatják be DS koncepcióautók társaságában. A szeptember 28. és október 6. között megrendezésre kerülő Paris Fashion Week alkalmából az idén kiválasztásra került márkák a Mossi, a Boyarovskaya és a Thebe Magugu.

Un Autre Regard – Egy eltérő perspektíva

 

A DS Automobiles 2014-ben jött létre azzal a céllal, hogy a francia luxus és divat hagyományait átültesse az autóiparba. A DS által kínált modellek avantgárd dizájnjukkal, kifinomultságukkal, valamint egyedi megjelenésükkel tűnnek ki a mezőnyből (nem véletlenül hívtuk mi is ékszerdoboznak az általunk tesztelt DS CROSSBACK 3-at).

Az autóipar haute couture márkája

A DS kiválósága abban rejlik, hogy uralni tudja az anyagot annak érdekében, hogy a technológiát egy új szintre emelje. Minden egyes részlet a tökéletesség iránti vágynak és a megkérdőjelezhetetlen minőségnek a gyümölcse. Elegáns külső formavilágukkal és belső anyag-, szín-, és textúra használatukkal a DS prémium autói, SUV-jai, crossoverei, plug-in hibrid és elektromos változatai, valamint a DS koncepcióautók átírják a korábban felállított szabályokat.

DS Automobiles x Boyarovskaya
ds koncepció
Az autó gyönyörű vonalait és jövőbe tekintő formatervezését a választott helyszín csak még jobban kihangsúlyozza. DS Automobiles x Boyarovskaya
DS Automobiles x Mossi

A francia DS egyértelműen az autóipar “haute couture” márkája, amely hol máshol, mint Párizsban, a kifinomultság és az avantgárd design fővárosában született. Az újító szellemet a hajdanán és az újonnan megalkotott összes DS-modell magában hordozza. A DS koncepciók pedig a legmerészebb álmokat valósítják meg művészi formában.

A DS Automobiles és a divatmárkák galériája a következő oldalon található.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
1
2