A BMW és az öt legsikeresebb e-sport csapat

Hogy még tovább szilárdítsa jelenlétét az iparágban, a BMW a világ öt legnagyobb e-sport szervezetével kötött hosszú távú együttműködést. Ezek pedig: az egyesült államokbeli Cloud 9, a nagy-britanniai Fnatic, a kínai Funplus Phoenix, a németországi G2 Esports és a dél-koreai T1 csapat Mindegyikük több mint 200 játékossal nevez be az évente megrendezett League of Legends versenyre. A 2009-ben elindított virtuális megmérettetés a világ legnépszerűbb és legjelentősebb online játékterévé nőtte ki magát. Naponta egyidejűleg több mint nyolcmillió játékos kapcsolódik be a világ minden pontjáról.

e-sport BMW_2
Ez a kép a koronavírus-járvány előtt készült, ma otthonról versenyeznek a sportolók

A League of Legends (LoL) tavalyi párizsi döntőjét hozzávetőlegesen 44 millió rajongó követte figyelemmel élő online streamben otthonról. Az online térben ezen felül számos egyéb platform is látogatható. Így például a Dota 2, a FIFA, a Fortnite vagy a Rocket League, amelyeket a jövőben ugyancsak szakmai támogatásáról biztosíthat a BMW.

„United in Rivalry”

Az E-sport világát mindig is meghatározta a csapatok versenyszelleme és az örökös rivalizálás, miközben minden csapat egyformán osztozik a játék iránti határtalan szenvedélyben. A résztvevőket a „United in Rivalry” (szabad fordításban „Együtt a versengésben”) mottó fogja össze. Napjaink bizonytalanságában és globális kihívásai közepette minden eddiginél jobban. A csapatok a #unitedinrivalry hashtag alatt osztják meg az Instagramon, a Twitteren, a Facebookon, a WeChat-en és a többi közösségimédia-felületen versenyeiket. Ezzel nem csupán szórakoztatják rajongóikat, de népszerűsítik is az E-sport iparágát. A csapatok maximálisan betartják a virtuális világ etikettjét. Tisztelik egymást és otthonról versenyeznek. A #unitedinrivalry hashtaget így a #unitedathome (szabad fordításban „Együtt otthonról“) hashtag egészíti ki.

A cikk a következő oldalon folytatódik. 

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
1
2
3