A Dolce & Gabbana is kipróbálja a pop-up mobil butikot
A Dolce & Gabbana kreatív fejesei valószínűleg megirigyelték a Louis Vuitton koncepcióját, és megalkották saját örökmozó butikszolgáltatásukat. A színes-mintás, retró formájú, Airstream típusú lakókocsiban, amelyet a tradicionális szicíliai szamárkordék, a carrettók ihlettek, megtalálható női, férfi és gyerekkollekció is. A két luxusmárka új mobil butik vásárlási megoldását szerintünk egyértelműen a D&G hangulatos dizájnja nyerte. Te mit gondolsz?
Az alábbi cikkek is érdekelhetnek, ne hagyd ki őket:
- A Ferrari nagy dobása: Itt az első Ferrari dizájner ruhakollekció!
- Ruhakollekció az IKEA-tól: Magadon hordhatod a BILLY könyvespolc vonalkódját
- Patrick Dempsey ezúttal Porsche Design napszemüvegben hódít
- A pasi, akinek még a világhírű Hermès divatcég is luxusautót tervez