Digitálisabb és intelligensebb belső tér
Az új S-osztályhoz hasonlóan a C-osztály is az MBUX (Mercedes-Benz User Experience) központi rendszer második generációját kapja. A belső tér így még digitálisabbá és intelligensebbé válik, amelyhez a szoftveres és a hardveres támogatásban is hatalmas előrelépések történtek.
A különálló, lebegő hatást keltő műszercsoport a klasszikus körműszerekkel kiváló tájékoztatást nyújt, opcionálisan pedig 10,25 helyett 12,3 colos kivitelben is elérhető. Központi elem a különálló, nagyfelbontású érintőképernyő. Az enyhén a vezető felé forduló megjelenítő alaphelyzetben 9,5, opcionálisan pedig 11,9 colos.
Az opcionális felszereltségek listáján megtalálható a színes, szélvédőre vetítő head-up display is. A kibővített tartalmakkal rendelkező rendszer 9 x 3 colos felületen dolgozik. A központi kijelző alatt elhelyezett ujjlenyomat-olvasó segíti a gyors és kényelmes bejelentkezést az MBUX rendszerbe, így illetéktelenek nem férhetnek hozzá a személyes adatainkhoz és online fizetési lehetőségeinkhez.
A Mercedes-Benz legsikeresebb modellsorozata egyértelműen a C-osztály, amelynek története 1982-ben indult, az akkor még a Baby-Benznek becézett 190-essel (W201). A soron következő W202-es 1993-as érkezésével keresztelték C-osztályra. 39 év alatt több mint 10 millió példány fogyott ezekből a kocsikból, amik a nagyobb Mercik igényes műszaki megoldásait kisebb karosszériába csomagolva kínálják a vezetés élményét.
Ez is érdekelhet:
- Íme a Mercedes EQA, a márka több mint 400 km-es hatótávú elektromos autója
- Farkasházi Réka egy GLB Mercedes-szel furikázza a gyerekeit
- Elektromos Mercedes SUV-okat fognak gyártani Kecskeméten
Forrás: Mercedes-Benz Hungária Kft, Fotók: Daimler AG