Személyre szabott üzemmódokkal csábít a CUPRA Formentor VZ5

Az üzemmódok között vezetés közben is lehet közvetlenül váltani és személyre is szabhatók. „Például a Sport és a CUPRA közötti  fokozat is beállítható, hogy az autó alkalmazkodjon a különböző útfelületekhez a maximális vezetési élmény érdekében, és mindenki eldönthesse, hogy milyen érzéseket szeretne megtapasztalni egy-egy adott pillanatban „.

Az autó legsportosabb üzemmódja, a Drift kizárólag a CUPRA Formentor VZ5-ben található meg, de használata csak zárt pályás vezetés esetén ajánlott. Ehhez az infotainment rendszeren keresztül is meg kellett erősíteni a tesztpilótának, hogy versenypályán van. Jordi Genét teljesen lenyűgözte ez a vezetési mód: „Amikor versenypályán vezetsz, kiszámíthatod, hogy mennyire sodródik ki az autó a kanyarban. Hosszú kisodródást tudsz elérni, ha a kanyarban nagy sebességgel jól kimért kellemes kanyarodási szöggel számolsz. Emellett két kuplung van a hátsó tengelyen, amelyeket külön-külön is használhatok – ez elképesztő!” – mondja a versenyző. Ezt is ajánljuk: Lagerfeld nem csak a divatot, az autókat is imádta

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

JORDI GENÉ FIA WTCR/PURE ETCR (@jordigene9) által megosztott bejegyzés

Maximális teljesítmény terepen is

A vezető és mérnöke elhagyja a Motorland versenypályát, hogy a CUPRA Formentor VZ5 4×4-es teljesítményét egy földúton is tesztelje. „Ez az autó nem csak sportos, de az összkerékhajtásnak köszönhetően akár 70 százalékos emelkedőn is gond nélkül felmegy” – mondja Christoph. „És úgy megy a lejtőn lefelé, hogy semmit sem kell tenned, még fékezned sem kell” – teszi hozzá Jordi. Az autó három keréken is képes egyenetlen terepen haladni anélkül, hogy elveszítené a tapadást, és még 36 fokos oldalirányú lejtőkön is biztonsággal halad.

Ezek a cikkek is érdekelhetnek:

1
2