Vezetni vagy nem vezetni, ez itt a kérdés
GT üzemmódban a kormánykerék és a pedálok a műszerfalba, illetve a padlózatba süllyednek, az autó belső tere pedig új lehetőségek tárházát nyitja meg az utasok előtt. A száz százalékban digitalizált utastér és a számos kijelzőknek köszönhetően az utazással töltött idő már nem a vezetésről, hanem a szórakozásról és a pihenésről szól. Eközben az Audi felhőalapú érzékelő biztonsági rendszere automatikusan figyelemmel kíséri az utat és a forgalmat, és biztonságosan elvezeti az utasokat a betáplált célállomásra. Ez utóbbi persze még a jövő zenéje, hiszen annak ellenére, hogy egyre több modellben jelenik meg a négyes szintű autonómia, ez ma még nem engedélyezett, sem törvényileg sem infrastrukturálisan.
A két méter széles és 1,23 méter magas autóba természetesen elektromos hajtás kerül. egy 632 lóerős motor hajtja a két hátsó kereket, így az 1,8 tonnás szerkezet 4 másodperc alatt érheti el a százas tempót. Az akkumulátora, amelyet a kabin mögött helyeztek el, 80 kWh feletti kapacitású, és a gyártó közleménye szerint 500 km-re elegendő energiát tárol. Ezt látnod kell: Az Audi magyar tervezőnője Hot Wheels videóival robbant be az internetre
A cikk a következő oldalon folytatódik.