Idén ünnepli a Renault a kirobbanóan sikeres 4L modell 60. évfordulóját. Több mint 8 millió darabot adtak el belőle több mint 100 országban, több mint 30 év alatt. A Renault 4L sokkal több, mint egy autó, igazi ikon. A bizonytalan egészségügyi helyzet miatt a gyártó a közösségimédia-felületein ünnepli egész éven át tartó eseménysorozattal az évfordulót.
A Renault 4L rajongói is kifejezhetik szeretetüket
A 60. évforduló hivatalos programsorozata keretében minden hónap 4-én és 14-én a márka exkluzív, rajongók által és rajongók számára készített tartalmakkal jelentkezik közösségi oldalain, beleértve gyűjtőkkel és hírességekkel készített interjúkat. Ezek célja, hogy egy olyan autó történelmébe kalauzoljon el, amely sokkal több volt, mint korának védjegye. Az évforduló lehetőséget nyújt arra is, hogy a rajongók kifejezzék az ikonikus Renault iránti szenvedélyüket és kötődésüket. De rengeteg olyan történetet is megismerhetünk, amelyet e mitikus autó volánjánál meséltek el.
Mozgalmas lesz az év, íme a programok!
- A Champs-Elysées-n található neves bemutatóterem, a L’Atelier Renault kirakatában február 14-től a 4L „Parisienne” változata lesz látható.
- Áprilisban influenszerek vicces stop-motion kisfilmekben mutatják be az ikonikus modell történetét.
- Májusban kifejezetten a 60. születésnapra tervezett tárgyak egész gyűjteménye lesz elérhető a L’Atelier Renault butikban és a webáruházban. Videósorozat is indul, amely különböző modelleken keresztül tárja fel az ikonikus Renault titkait.
- Júliusban a 74. Cannes-i nemzetközi filmfesztivál vörös szőnyegén is megjelenik az autó, ugyanis megannyiszor szerepelt a vásznon.
- Szeptemberben a Zity elnevezésű párizsi autómegosztó szolgáltatáshoz a 4L megújult, elektromos formában csatlakozik.