Geszler Dorottya műsorvezető, Pilates-tréner szereti, ha van egy egészséges lendülete a forgalomnak, amelyben ő is dinamikusan haladhat az elektromos Nissan LEAF-jével.
„Bár ha hirtelen gyorsítok, és odalépek neki, akkor visszaesik a kocsi töltöttsége, és csökken a megtehető kilométerek száma. Szerencsére a fékezéssel a töltöttségi szint egy kicsit növelhető, így lehet vele valamennyire játszani. Olyan hálaégnek még nem történt velem, hogy teljesen lemerült volna menet közben az autó.”
Hogy ez ne is forduljon elő, Dorottya minden nap feltölti az autót – vagy otthon a garázsban, vagy egy nyilvános töltőállomáson.
„Pofonegyszerű az egész! A töltő egyik végét az autóba kell bedugni, a másikat pedig a töltőállomás dugaszába, ami olyan, mint egy nagy konnektor. Pech csak akkor van, ha éppen foglalt mindegyik állomás. Ebben az esetben azonban rátehetsz például egy cetlit a másik autóra azzal üzenettel, hogy ha a sofőr végzett a kocsi töltésével, akkor dugja rá a tiedet a töltőre. Ehhez persze az kell, hogy nyitva hagyd a kocsidon a töltő ajtaját és ott legyen a töltő is. Te pedig addig nyugodtan intézheted máshol az ügyeidet. Ez amolyan etikett az elektromos autót vezetőknek.”
Dorottya 17 éves kora óta vezet, szinte mindennap használja az autót, és számára az a legfontosabb egy kocsiban, hogy biztonságban érezhesse magát benne.
„Ez az autó puha, csendes, könnyen fordul, könnyen kezelhető, igazi csajos kocsi. Szinte minden megvan benne, ami nekem kell. Nagyon szeretem például az ülésfűtést, és az is nagyon fontos nekem, hogy jól szóljon a zene, lehessen bömböltetni, ha éppen olyan kedvem van! Ami pedig különösen szuper az elektromos autóban, hogy mindenhol ingyen parkolhatok vele. Gond csak akkor lehet, ha másik autóval megyek, és erről esetleg megfeledkezem…”
A Nissan LEAF modellekről bővebben itt találtok infókat. Ha pedig arra vagytok kíváncsiak, milyen vezetni egy kabrió Fiat 500-ast, akkor azt is megmutatjuk nektek.