Távolról elérhető az autó
A vezető teljeskörűen ellenőrizni tudja a rendszert, és választhat, hogy fenntartja-e az akkumulátor töltöttségi állapotát, megtakarítva azt olyan helyzetekre, amikor nulla kibocsátású vezetésre van szükség. Amikor az akkumulátor lemerül, a hajtáslánc visszakapcsol hibrid üzemmódra. De ha egy áramforrás közelébe ér, az akkumulátor csatlakoztatható és 3 óra 40 perc alatt feltölthető 3,6 kW-os töltővel (Wallbox). Vagy alig kevesebb, mint 6 óra alatt 2,3 kW-os töltővel.
Az elektromosan hajtott erőátvitel a járműből való kilépéskor is több kontrollt biztosít. A SEAT Connect alkalmazáson keresztül a felhasználók távolról elérhetik járműveik adatait, kezelhetik a töltési folyamatot és távolról irányíthatják a klimatizálást.
Egyensúlyra törekedtek a Leon e-hybrid tervezői
Noha a hatékonyság a SEAT Leon e-HYBRID kulcsfontosságú része, a dinamika, a teljesítmény és a puszta vezetési élmény továbbra is hihetetlenül fontos. Míg az e-HYBRID rendszernek nagyobb helyigénye van, mint egy hagyományos belső égésű motornak, a rendszert a dinamika maximalizálása érdekében úgy építették be a futómű általi kompenzálás elkerülésének érdekében, hogy a jármű eleje és hátulja között a tömegek egyensúlyban legyenek. A motorháztető alatt a belső égésű és az elektromos motor valamint a PCU kapott helyet. Hátul a lítium-ion akkumulátor és az üzemanyag tartály található.
A SEAT Leon e-HYBRID szakít a hibridekről kialakult képpel, mely szerint bár hatékony, de nem inspiráló.