peugeot 508 pse

Augusztustól már Magyarországon is rendelhető az 508 PSE, ami Peugeot valaha gyártott legerősebb szériamodellje. A Peugeot PSE nem csak a sportosságot és csúcstechnológiát ötvözi, de bevezeti az úgynevezett felelős teljesítmény fogalmát, azaz a Neo-Performance-ot. Az új hibrid sportmodell ugyanis rekord alacsony károsanyag-kibocsátással rendelkezik. Az 508 PSE jellegzetes megkülönböztetőjegye stílusosan a három kriptonitzöld oroszlánkarom. Tipp: Mutatósabb és kívánatosabb lett a ráncfelvarrott Peugeot 3008, egy plug-in hibridet teszteltünk

Az új 508 Peugeot Sport Engineered

Elöl élesebb vonalú hűtőrács és első lökhárító, a kriptonitzöld légbeömlők jellemzik az új modellt

A külső design egyszerre különleges és visszafogott, a tervezők lakkfekete és kriptonitzöld elemekkel, karosszéria szélesítésekkel és légterelőkkel dobták fel az 508 eleve látványos külsejét. A Peugeot 508 PSE motorjának összteljesítménye 360 LE, össznyomatéka pedig 520 Nm, köszönhetően a belsőégésű és az elektromos meghajtás együttműködésének. Utóbbi jelentősen hozzájárul az autó robbanékonyságához. Az új modell 5,2 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100-ra, végsebessége, elektromos ráhajtással 250 km/h.

A választható futóműbeállításoknak és a különböző testreszabható üzemmódoknak köszönhetően az 508 PSE sportos menettulajdonságainak ellenére egy hétköznapokon is jól használható, kényelmes és praktikus jármű.

A kriptonitzöld elemek teszik ellenállhatatlanná

új peugeot hibrid
Hátsó újítás az elektropolírozott kipufogóvégek és lakkfekete középső diffúzor
michelin sport
20 collos keréktárcsák Michelin Pilot Sport 4S abroncsokat és kriptonitzöld Peugeot Sport első féknyergeket kaptak

A vezető összesen öt vezetési mód közül választhat a középkonzolon található gomb segítségével:

  • Electric: a 100%-ban elektromos üzemmód élvezetes velejárói a tökéletes csend, a 42 km-es hatótáv (WLTP), a szabad behajtás a korlátozott forgalmú városi zónákba és a csak az elektromos motoroknál tapasztalható hihetetlen gyorsulás, mindezt 0 és 140 km/h sebesség között.
  • Comfort: egyfajta köztes üzemmód, puha futóműbeállításokkal, az igazán kényelmes autózás jegyében.
  • Hybrid: a rendszer helyzettől függően automatikusan vált a belsőégésű és az elektromos motor között, mindig az optimális fogyasztást tartva szem előtt.
  • Sport: a 360 lóerő maximális kihasználása, remek vezetési élmény! Ez a vezetési mód a kormányzást, a futóművet, a gázpedál viselkedését és a motor működésének kijelzését egyaránt vezérli. A belsőégésű motor folyamatosan tölti az elektromos motor akkumulátorát, hogy a maximális teljesítmény minden pillanatban rendelkezésre álljon.
  • 4WD: maximális motorerő rossz tapadási viszonyok között is.

Ez is érdekelhet: Alonso a Drive Me Baby-nek: „A nők is lehetnek olyan kiváló versenypilóták, mint a férfiak”

A következő oldalon bepillanthatsz az új Peugeot 508 PSE utasterébe.

1
2