A kezdeményezés terjedjen gyorsabban, mint a járvány
A népszerű rádiós, Rákóczi Feri is részt vesz a #teddleakulcsot-kampányban, mint az Alfa Romeo magyarországi márkanagykövete. Feri arra kéri az autósokat, hogy kövessék példáját, maradjanak otthon, és ezzel közösen lépjenek fel saját, illetve mások egészségének megőrzéséért.
„Akkor tudunk tovább lépni, a jövőben is élvezni a DolceVitát, a Szabadságot és a Természet adta élményt, ha most otthon maradunk” – emlékeztet mindenkit Krupp Tünde. Az FCA magyarországi marketingvezetője reméli, hogy a #teddleakulcsot kezdeményezés gyorsabban terjed majd, mint az, aminek a megfékezésére kitalálták. Figyelmeztet, rendkívül fontos, hogy mindenki megértse, azzal segítünk a legtöbbet a járvány elleni küzdelemben, ha vigyázunk magunkra és embertársainkra. Az FCA a kampány elindításával egyidejűleg felajánlotta segítségét a kórházak, az idős emberek kiszolgálását, ellátását segítő kezdeményezésekhez is.